بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/02/15 - 15:23
  • - تعداد بازدید: 2079
  • - تعداد بازدیدکننده: 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یزد/

مستعدان‌برتر از مراحل تولید کاغذ سنگی بازدید کردند

برنامۀ بازدید از شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان صنعت سبز به همت بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/photo_2018-05-01_13-04-19.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ سلسله بازدیدها از مراکز علمی صنعتی و تحقیقاتی استان یزد، مستعدان‌برتر بومی از شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان صنعت سبز و شرکت پیشگامان توسه سبز بازدید کردند.


در این برنامه، مدیران این دو شرکت ضمن ارائۀ گزارش کوتاهی از تاریخچه و ضرورت تشکیل شرکت و فعالیت‌ها، نیازهای فناورانه شرکت را برشمرند و شرکت‌کنندگان را به ایده‌پردازی در زمینه‌های تخصصی تشویق و ترغیب کردند.


همچنین مقرر شد با ابتکار و همکاری بنیاد نخبگان استان یزد، رویدادی به منظور ایده‌پردازی در راستای کاربردهای جدید کاغذ تولیدی و تنوع محصولات شرکت طراحی و با حمایت شرکت برگزار شود.


در ادامه، مستعدان‌برتر با حضور کارشناسان از خط تولید بازدید کردند و با فناوری ساخت کاغذ از سنگ آشنا شدند.


شرکت پیشگامان صنعت سبز در سال 1394 با توجه به نیاز کشور به تولید کاغذ با بررسی‌های کارشناسی و فراهم کردن زیرساخت لازم، با هدف تولید کاغذ سنگی که جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذهای سلولزی است، فعالیت خود را آغاز  کرد و توانست در  شهریورماه سال 1395 باافتتاح خط تولید کاغذ از سنگ، به عنوان اولین و تنها تولیدکننده کاغذ سنگی در خاورمیانه خود را مطرح کند تا با عزم و تلاش و دانش ایرانی کشورمان نیز به عنوان چهارمین کشور صاحب این صنعت در دنیا شاخته شود.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153778
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین