بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/29 - 11:01
  • - تعداد بازدید: 93
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ادامه برگزاری بازدیدهای استادمحور/

مستعدان برتر بوشهری با ظرفیت‌های کشور در حوزه پتروشیمی آشنا شدند

دانشجویان مستعد دانشگاه خلیج فارس از چند شرکت فعال در حوزه پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای آشنایی دانشجویان مستعد با نیازها و چالش‌های صنایع با رویکرد حل مسئله، دانشجویان مستعد گروه مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی دانشگاه خلیج فارس از شرکت پتروشیمی کاویان و آرین متانول بازدید کردند.

در این برنامه عنوان شد: شرکت پتروشیمی کـاویـان (سهامی خاص)، از شرکت‌های تابعه گروه باختر است که با سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دیگر شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تشکیل شده است. ساماندهی و سازماندهی منابع مالی و همچنین کسب اطمینان از اجرای پروژه‌های پتروشیمی غرب کشور، از مأموریتهای اصلی این شرکت است. این شرکت همچنین به عنوان شرکت تخصصی مادر عمل کرده و مسئولیت تأمین اعتبارات مالی مورد نیاز جهت اجرای پروژه‌های زیرمجموعه خود را به عهده دارد.

در ادامه افزوده شد: شرکت پتروشیمی کاویان که در شهریور ماه 1384 تأسیس شد نیز وظیفه تأمین خوراک مورد نیاز سایر شرکت‌های زیرمجموعه گروه باختر را بر عهده‌ دارد که از طریق تزریق به خط لوله اتیلن غرب کشور، خوراک‌رسانی به این مجتمع‌ها صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است، شرکت‌کنندگان از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید و از نزدیک با نقش مهم آن در زنجیزره ارزش صنعت پتروشیمی، چالش‌ها و نیازها و همچنین اثرگذاری این شرکتر د اشتغالزایی تخصصی و مؤثر آشنا شدند.



***
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171945
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین