بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/01/27 - 11:17
  • - تعداد بازدید: 326
  • - تعداد بازدیدکننده: 319
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

مشورت با نخبگان و صاحب نظران تعالی جامعه را در پی دارد

ماموستا فایق رستمی گفت: اسلام دین مشورت است و انتظار می‌رود متولیان امور با نخبگان و صاحب نظران مشورت کنند چرا که تعالی جامعه در گرو مشورت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های انسانی و منابع خدادادی بتوانیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دین مشورت است و انتظار می‌رود متولیان امر با نخبگان و صاحب نظران مشورت کنند چرا که تعالی جامعه در گرو مشورت است.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: برای توسعه و تعالی جامعه اسلامی باید تولید کننده باشیم و موانع پیش روی تولید را رفع کنیم لذا انتظار می‌رود که در راستای رونق تولید و اشتغال گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: صداقت، امانت داری، خدمت همه جانبه از جمله ویژگی‌های یک مدیر جهادگر است و امیدواریم همواره این ویژگی‌ها توسط مدیران جامعه مدنظر باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نباید به بهانه تحریم دشمنان از تلاش و کوشش دست برداریم و این امر به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، افزود: اسلام دین توسعه و عمران است و باید مسلمانان غم خوار همدیگر باشند و برای تعالی و آرامش همگانی بکوشند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 157634
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین