بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/08/24 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 282
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان سبب بهبود عملکرد اجتماعی آنان می‌شود

مودی گفت: مهارت باید در زمرة آموزش‌های نسل جدید قرار بگیرد تا این افراد بتوانند در آینده نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند.

~/Asset/News/News/Image/indexیبلیب.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامة برگزاری برنامه‌های نخبگانی، نشست مشترک مسئولان حوزة نخبگان استان خراسان شمالی با حضور رییس بنیاد نخبگان خراسان شمالی، رییس پارک علم و فناوری، رییس اداره کل اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش با مدیرکل آموزش و پرورش استان و دانش‌آموزان برتر شرکت‌کننده در جشنواره جوان خوارزمی برگزار شد.


در این نشست، بخشی؛ رییس بنیاد نخبگان استان با بیان اینکه دانش‌آموزان خلاق و نوآور، سرمایه‌های کشور هستند، آمادگی کامل بنیاد نخبگان را جهت هدایت و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و برگزیده اعلام کرد.


سپس مودی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان، حضور دانش‌آموزان پویا را شرط توسعه کشور دانست و اظهار داشت: این افراد بزرگترین نعمت‌های کنونی کشور هستند و باید قدر آنان را با زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهایشان شناخت.


وی اضافه کرد: مهارت باید در زمرة آموزش‌های این نسل قرار بگیرد تا این افراد بتوانند در آینده نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند.


در ابتدای این نشست محمدی؛  رییس اداره سمپاد استان نیز به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره جوان خوارزمی در استان و نتایج حاصل شده پرداخت و گفت: امسال 32 طرح تایید شده در مرحله استانی و سه طرح راه یافته به مرحله کشوری از استان حضور داشت که در مقایسه با سال گذشته که تنها 9 طرح به مرحله استانی راه یافته بودند، تحول بزرگی بود.


لازم به ذکر است، در این مراسم از دانش‌آموزان برتر در مرحله‌ استانی و کشوری جشنواره جوان خوارزمی با اهدا لوح و هدیه، تقدیر شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146918
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین