بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/09/20 - 12:03
  • - تعداد بازدید: 1016
  • - تعداد بازدیدکننده: 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار تهران:

مهمترین نیاز نخبگان، اثرگذاری مثبت و ملموس در جامعۀ بومی است

مقیمی با اشاره به لزوم حمایت از اجتماع نخبگانی، گفت: مهمترین نیاز نخبگان، حس مفید بودن و اثرگذاری مثبت و ملموس در جامعۀ بومی است.

~/Asset/News/News/Image/مقیمی.jpg

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمد حسین مقیمی؛ استاندار تهران در نشستی با رئیس بنیاد نخبگان استان تهران با اشاره به لزوم توجه ویژه به توان نخبگانی و نقش آن در پیشبرد اهداف توسعه‌ای، گفت: دستگاه‌های درون‌استانی برای ر فع مشکلات خود باید روی توان نخبگانی متمرکز شوند. در همین راستا، استانداری تهران نیز برای استفاده و بکارگیری توان اجتماع نخبگانی برای ارتقاء سطح فعالیت‌ها و حل چالش‌های اهتمام جدی دارد.


وی با بیان اینکه حمایت از اجتماع نخبگانی یک ضرورت انکارناپذیر است، افزود: اجتماع نخبگانی ویژگی‌ها و خصوصیات منحربفردی دارد و به تبع آن، حمایت و پشتیبانی از آن نیز باید متفاوت باشد. به عبارت دیگر، حمایت از نخبگان تنها در مسائل مالی و رفع مشکلات مادی آنان خلاصه نمی‌‎شود.


مقیمی زمینه‌سازی برای عملیاتی‌شدن ایده‌های نخبگانی را مهمترین رکن حمایت از آنان دانست و تصریح کرد: مهمترین نیاز نخبگان، حس مفید بودن و اثرگذاری مثبت و ملموس در جامعۀ بومی است. به بیان دیگر، داشته‌های علمی و نوآوری‌های آنان در زمینه‌های مختلف باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و گام‌های اساسی برای عملیاتی‌شدن آنها برداشته شود.


استاندار تهران با اشاره به لزوم ایجاد و گسترش تعامل بین اجتماع نخبگانی و صاحبان صنایع، تصریح کرد: این مهم یکی از ملزومات پیشرفت و توسعۀ استان و کشور است و به‌شخصه همواره بر آن تأکید داشته و دارم.


مقیمی خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر تعدادی از سازمان‌ها و نهادهای استانی تفاهم‌نامه‌های خوبی را با بخش‌های مختلف نخبگانی به امضاء رسانده‌اند که امید است با افزایش آنها، زمینه برای فعالیت بیشتر نخبگانی در استان فراهم شود.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 152959
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین