بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/01/30 - 10:41
  • - تعداد بازدید: 395
  • - تعداد بازدیدکننده: 391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

می‌توان مشکلات کشور را با اتکا بر ظرفیت جوانان توانمند و دانش بنیان حل کرد/ در حوزه فکر و اندیشه جهاد کنیم

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: تولید، کلیدواژه ماندگار رهبر معظم انقلاب اسلامی است چون می‌توان مشکلات کشور را با اتکا بر ظرفیت جوانان توانمند و دانش‌بنیان حل کرد. امروز راه نجات کشور از مسیر تولید دانش بنیان می‌گذرد و راه میان‌بر کشور بین تولید و اشتغال، دانش است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، سردار رستم‌علی رفیعی آتانی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند راه نجات کشور در تولید بوده و ۱۰ سال است با جامعه و نخبگان با تمرکز بر تولید صحبت می کنند.

وی گفت: تولید، کلیدواژه ماندگار رهبر معظم انقلاب اسلامی است چون می توان مشکلات کشور را با اتکا بر ظرفیت جوانان توانمند و دانش بنیان حل کرد. امروز راه نجات کشور از مسیر تولید دانش بنیان می گذرد و راه میان‌بر کشور بین تولید و اشتغال، دانش است.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب برای جهاد تبیین، گفت: تبیین، شنیدن حرف های همدیگر است که موجب روشن شدن مسوولان می شود تا در تصمیم گیری خود دخیل کنند.در ضرورت جهاد تبیین یا تعریف آن اکثریت اهالی رسانه مشکلی ندارند و باید با تمامی ظرفیت در این حوزه قلم فرسایی کنند.

سردار رفیعی آتانی گفت: اگر در حوزه فکر و اندیشه جهاد کنیم ماندگار است چون رهبر معظم انقلاب که این فرمان را داده، ۷۰ سال است که تمامی صحنه ها را دیده و جزو نفرات اول مبارزه است و فرصت عمل برای ایشان پیدا شده و در تمامی حوادث انقلاب حضور داشته است.

وی گفت: رهبری انقلاب برای جهاد تبیین با این تجربه دستور داده و باید دشمن خود را بشناسیم و در ۶ جهت دیدبانی کنیم و سعه صدر خود را بالا ببریم.

سردار رفیعی گفت: باید هوشیار باشیم و دشمن را با برادر اشتباه نگیریم و استحکام خط دفاع را با نفود دشمنان از بین نبریم.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 157692
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین