بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/09/13 - 11:18
  • - تعداد بازدید: 306
  • - تعداد بازدیدکننده: 301
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی مطرح کرد:

نخبگان آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات پژوهشی به شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی هستند

رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی گفت: هم‌اکنون تمام مستعدان و نخبگان شناسایی‌شده در استان در مقاطع تحصیلات تکمیلی، در قالب هسته‌های حل مسئله گروه‌بندی شده‌اند و در صورت اعلام تقاضای فناورانه و نیاز تحقیقاتی، آماده ورود به این حوزه و ارائه خدمات پژوهشی به شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور گسترش تعامل سطوح مختلف حاکمیتی با جامعه نخبگانی با هدف مسئله‌شناسی، هم‌اندیشی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها، نشست جمعی از مستعدان و دانشگاهیان آذربایجان غربی با رئیس بنیاد نخبگان استان و رئیس پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

در این نشست، الماسی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی گفت: در دوره تحولی جدید، بنیاد ملی نخبگان از یک نهاد صرفاً تامین‌کننده نیازهای صنفی نخبگان، به یک نهاد اثرگذار تبدیل شده‌ است و هم‌اکنون رسالت اصلی آن، ارتقاء اثرگذاری اجتماعی نخبگان در جامعه و صنعت است.

وی افزود: زمینه‌سازی برای ورود نخبگان به حوزه کسب‌وکار دانش‌بنیان، یکی از مهمترین برنامه‌های توانمندسازی بنیاد نخبگان در دوره جدید است. 

الماسی ادامه داد: هم‌اکنون تمام مستعدین و نخبگان شناسایی‌شده در استان در مقاطع تحصیلات تکمیلی، در قالب هسته‌های حل مسائه گروه‌بندی شده‌اند و در صورت اعلام تقاضای فناورانه و نیاز تحقیقاتی، آماده ورود به این حوزه و ارائه خدمات پژوهشی به شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی هستند.     

نوری‌نیا؛ رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز با معرفی طرح‌ها، تسهیلات و پتانسیل‌های این پارک، در مورد افزایش همکاری فی مابین بنیاد نخبگان آذربایجان غربی و پارک علم و فناوری استان، گفت: امید است با همکاری مضاعف دو مجموعه، گام‌های مؤثری برای ورود مستعدان به زیست‌بوم فناوری و فضای کسب‌وکار برداشته ‌شود.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168562
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین