بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/21 - 11:05
  • - تعداد بازدید: 316
  • - تعداد بازدیدکننده: 308
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

نخبگان جامعه فعالانه در میدان حاضر شوند/ همفکری با متخصصان، تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

در یک نشست هم‌اندیشی، بر حضور فعالانه نخبگان در میدان عمل تاکید و عنوان شد: یکی از رسالت‌های نخبگان، شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار مناسب برای برون‌رفت از آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور حمایت همه‌جانبه از جامعه نخبگانی شهرستان اسفراین، نشست هم‌اندیشی نخبگانی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی و فرماندار اسفراین برگزار شد.

در ابتدای نشست، بخشی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان به تشریح چند طرح مهم و شاخص بنیاد ملی نخبگان پرداخت و گفت: امروز ضرورت همفکری و هم‌افزایی با نخبگان و مستعدان برتر در مسیر رشد و توسعه کشور، بیش از پیش احساس می‌شود و مسئولان کشور به ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته با استفاده از ظرفیت این قشر می‌توانند در راستای پیشرفت هرچه سریعتر استان گام‌های بلندی بردارند.

نوری؛ فرماندار شهرستان اسفراین نیز با بیان اینکه نخبگان و روشنفکران جامعه باید فعالانه در میدان حاضر شوند و دغدعه توسعه همه‌جانبه کشور را داشته باشند، اظهارداشت: یکی از رسالت‌های نخبگان، شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار مناسب برای برون‌رفت از آنهاست.

وی همفکری با نخبگان را راهی برای تبدیل تهدید به فرصت قلمداد و تصریح کرد: فرمانداری اسفراین با تمام ظرفیت و امکانات موجود، آمادگی خود را جهت حمایت از طرح‌های نخبگان به ویژه در حوزه‌های مزیت‌داری مانند فولاد، اعلام می‌کند.

در این جلسه نخبگان و مستعدان نیز به بیان نقطه‌نظرات و مشکلات خود پرداختند و چند طرح برای جهت رفع مشکلات اساسی شهرستان از جمله مشکل آب و پساب ارائه و مقرر شد از سوی فرمانداری اسفراین و بنیاد نخبگان استان پیگیری شوند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166775
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین