بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/07 - 08:10
  • - تعداد بازدید: 139
  • - تعداد بازدیدکننده: 136
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان قم/

نشست هماهنگی اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان مستعدبرتر استان قم برگزار شد

در نشست هماهنگی اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان مستعدبرتر استان قم بر لزوم فعال شدن سازمان فنی‌وحرفه‌ای در طرح بورسیه صنعتی تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هماهنگی اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان مستعدبرتر استان قم با محوریت انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان و سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان قم، مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای و مدیران بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی استان در محل سالن جلسات بنیاد نخبگان برگزار شد .

در این نشست، منتظری؛ رئیس نخبگان استان قم به تشریح طرح بورسیه صنعتی مستعدان پرداخت و گفت: مهارت‌آموزی، ایجاد بستر مناسب برای اشتغال اجتماعات نخبگان در واحدهای تحقیق و توسعه بخش خصوصی و همچنین پشتیبانی مادی از مستعدان، از مهمترین اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب تعدادی از دانشجویان و نیز بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی برای حضور در طرح بورسیه صنعتی، باید از ظرفیت‌های قانونی مانند کارورزی دانشجویان بهره برد که البته این مهم نیازمند همکاری و هم‌افزایی با بنیاد ملی نخبگان است.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عرب؛ مدیرکل فنی‌و‌حرفه‌ای استان اظهار کرد: واحدهای پذیرنده یا واحدهای اقتصادی باید با استفاده از چارچوب دستورالعمل‌های اجرایی طرح اقدام به پذیرش کنند.

وی افزود: این مجوز توسط اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان برای واحدهای اقتصادی فعال دارای مجوز از دستگاه تخصصی مربوطه صادر می‌شود.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169566
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین