بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/09/12 - 07:39
  • - تعداد بازدید: 181
  • - تعداد بازدیدکننده: 179
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای ترویج وقف علمی/

نشست هم‌‌اندیشی با خیران استان کرمان برگزار شد/ تاکید بر نقش مهم وقف در تحقق برنامه‌های نخبگانی

نشست هم‌‌اندیشی با خیران استان کرمان به همت بنیاد نخبگان استان و در راستای ترویج وقف علمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و در راستای توانمندسازی نخبگان و استعدادهای برتر، نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان با مدیرعامل مؤسسه خیریه باب الحوائج و جمعی از خیرین استان برگزار شد.

در این نشست، قاسم سرگزی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ضمن تشریح برخی از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان، حمایت از توانمندسازی و مهارت‌آموزی مستعدان‌برتر را امری ضروری توصیف کرد و گفت: یکی از اهداف بنیاد ملی نخبگان، ایجاد فرصت فعالیت برای صاحبان استعدادهای برتر و نخبگان در مناطق مختلف کشور با ایجاد سازوکارهای حمایتی است.

وی افزود: حمایت از توسعه فعالیت بنیاد‌های خیریه علمی یکی دیگر از اهداف بنیاد ملی نخبگان است که این امر با همکاری متقابل بین‌دستگاهی محقق می‌شود.

سرگزی ادامه داد: با توجه به اینکه بنیاد ملی نخبگان یک مجموعه تنظیم‌گر و سیاست‌گذار است، تحقق اهداف تعیین شده در حوزه نخبگان نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهاست، به خصوص اینکه بودجه بنیاد سرفصل مشخص دارد. علاوه بر آن معمولاً بنا به دلایل مختلفی تمام این بودجه محقق نمی‌شود. در اینجا نقش مجموعه‌های نیکوکاری و خیریه پررنگ‌تر است.

شفیعی‌پور؛ مدیرعامل مؤسسه خیریه باب الحوائج نیز خلاصه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مؤسسه در حوزه‌های توانمندسازی، اشتغال‌زایی، خدمات درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای ارائه کرد. 


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168545
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین