بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/21 - 11:14
  • - تعداد بازدید: 189
  • - تعداد بازدیدکننده: 187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نخبگان و حل مسائل اساسی کشور/

نقش‌آفرینی گستردۀ نخبگان یزدی در صنعت معدن در دستور کار قرار گرفت/ ایجاد بانک اطلاعات مشترک نخبگان و صنایع معدنی استان

تفاهم‌نامه همکاری خانه معدن استان یزد و بنیاد نخبگان استان با هدف زمینه‌سازی برای حل مسائل کلان و راهبردی این بخش، به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای نقش‌آفرینی نخبگان در حوزه معدن و صنایع معدنی، تفاهم‌نامه همکاری خانه معدن استان و بنیاد نخبگان استان یزد امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف، ایجاد و توسعۀ همکاری متقابل در پیشبرد امور و برنامه‌های استان و کشور در حوزه ارتباط جامعه نخبگان و بخش معدن و صنایع معدنی، ارائه خدمات پشتیبانی، مشورتی و کارشناسی، تقویت و تسهیل ارتباط جامعه نخبگان استان و کشور با بخش معدن و صنایع معدنی استان با هدف توسعه و بهبود مستمر محیط کسب‌وکار با همکاری خانه معدن و بنیاد در جهت اجرای برنامه‌های راهبردی منعقد شده است.

ایجاد بانک اطلاعات مشترک از افراد نخبه و متخصص در حوزه معدن و صنایع معدنی استان و همچنین اجرای طرح‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و ترویجی در قالب شیوه‌نامه‌های بنیاد و خانه معدن، همکاری در اجرای طرح بورسیه صنعتی با هدف تأمین نیاز نیروی انسانی نخبه در بخش معدن و صنایع معدنی استان، اجرای برنامه‌های ترویجی و برگزاری رویدادهای تخصصی، ایجاد بانک اطلاعات مشترک از نیازهای بخش معدن و صنایع معدنی، از دیگر مفاد راهبردی این تفاهم‌نامه است.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.





 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169849
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین