بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/27 - 08:06
  • - تعداد بازدید: 498
  • - تعداد بازدیدکننده: 495
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

نقش هیئت‌های اندیشه‌ورز کرمانشاه در ارائه راهکارهای علمی و اجرایی برای کنترل ترافیک

جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه و جمعی از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان حوزه شهری با هدف بررسی مشکلات ترافیکی استان، مسیرهای حادثه‌خیر و چگونگی بر طرف کردن مسائل مربوطه برگزار شد.

دراین نشست، آوات طاهرپور گفت: با توجه به گسترش شهر کرمانشاه و افزایش جمعیت، شاهد افزایش وسایل نقلیه و همچنین افزایش میزان عبور و مرور این وسایل در سطح شهر  و نیز مسائل مبتلابه آن هستیم که البته این امر روندی رو به رشد و دینامیک دارد و به همین دلیل باید قبل از اینکه مسئله ترافیک در شهر کرمانشاه بحرانی شود، راهکارهای علمی و اجرایی برای کنترل کامل آن پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرهای مختلف در سطح کشور و دنیا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در صدد یافتن راه‌حل کاهش و کنترل مسئله ترافیک شهری هستند، تصریح کرد: بررسی تجربیات موفق دیگر کشورها و سپس بومی‌سازی و تلاش برای طراحی مدل‌های کاربردی، امری ضروری است. در این مورد، برای بهره‌مندی از اندیشه  ایده نخبگانی، بهترین راه حضور در طرح شهید احمدی روشن و یا استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز است.

در ادامه، شمس ملکی؛ دبیر شورای اندیشه‌ورز ترافیک شهر کرمانشاه نیز توضیحاتی در مورد نقاط حادثه‌خیز و ویژگی‌های ترافیکی شهر کرمانشاه ارائه داد.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166444
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین