بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/04/14 - 14:30
  • - تعداد بازدید: 61
  • - تعداد بازدیدکننده: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی/

نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند برگزار می‌شود

صاحبان صنایع، پژوهشگران و شرکت‌های فناور حوزه هوشمندسازی به زودی در نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند گرد هم جمع می‌شوند تا توانایی‌ و دستاوردهای خود در این عرصه را به جامعه ارائه کنند.

~/Asset/News/News/Image/تجدیدپذیر.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان: نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO به عنوان معتبرترین رویداد علمی، پژوهشی و صنعتی کشور در حوزه هوشمند سازی به همت مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.


این نمایشگاه فرصت منحصر به فردی برای حضور شرکت های پیشرو و صاحب نام در حوزه هوشمند سازی است که می توانند محصولات، توانایی ها و خدمات خود را به جامعه عرضه کنند. همچنین نمایشگاه بین المللی ISE 2017  نخستین و مهمترین رویداد رسمی در کشور است که توسط طرح کلان ملی شبکه هوشمند برق ایران و پیاده سازی طرح نمونه، تحت حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شورای عتف، وزارت نیرو و سایر سازمانهای دولتی برگزار می شود.


در واقع نمایشگاه بستری مناسب در راستای ارائه آخرین محصولات، خدمات، دستاوردها و نوآوری های هوشمند فراهم می کند که می توان به زمینه هایی همچون هوشمند سازی در زمینه انرژی، آب، برق، اپراتورهای مخابراتی و تلفن هوشمند، هوشمند سازی ساختمان، خودرو های هوشمند و خودرو های انرژی پاک، شهروندی (بانکداری، بیمه های درمانی-خدمات کشوری)، لوازم خانگی، صوتی و تصویری هوشمند، هوشمند سازی در زمینه ترافیک ، حمل و نقل، هوشمند سازی اشیاء اشاره کرد.


نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند  IRAN SMART EXPO از 22 تا 25 تیرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار می شود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146480
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین