بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/09/29 - 07:00
  • - تعداد بازدید: 192
  • - تعداد بازدیدکننده: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری/

همایش «راویان سلامت» برگزار شد

«همایش راویان سلامت» به منظور تقدیر از زحمات کادر درمان در جبهه سلامت با همکاری بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/سلامت.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور تقدیر از زحمات کادر درمان در جبهه سلامت و پاسداشت خدمات پرستاران در حوزه سلامت خاصه دوران کرونا، «همایش راویان سلامت» با همکاری بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری، حوزه هنری استان و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.



در این برنامه عنوان شد: پرستاران در دوران کرونا بالاترین وجه انسانی و ایثار را نشان دادند و با فداکاری توانستند جان بسیاری از مردم را حتی به قیمت به خطر افتادن جان خود و خانواده‌شان حفظ کنند.



در این همایش همچنین با تاکید بر لزوم مستندسازی از فداکاری کادر درمان بیان شد:  پرستاران و پزشکان در دوران کرونا از هیچگونه فداکاری برای بهبود بیماران و سلامت عمومی جامعه دریغ نکردند و با اینکه شهدای زیادی را تقدیم کردند اما همچنان با صبر و مقاومت ایستادگی کردند از این رو حس مسئولیت‌پذیری این قشر و انجام این وظیفه انسانی باید در قالب‌های متنوع مستندسازی شود تا الگویی برای جامعه و به ویژه مستعدان برتر باشد.



در این مراسم، تعدادی از پرستاران خاطرات خود در این دوران را بیان کردند. در پایان نیز با لوح تقدیر و اهداء هدیه از پرستاران قدردانی شد.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147183
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین