بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/05 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 375
  • - تعداد بازدیدکننده: 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی/

همکاری‌های نخبگانی و دانشگاهی بررسی شد

در نشست هم‌اندیشی بنیاد نخبگان استان لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان، همکاری‌های مشترک نخبگانی و دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

~/Asset/News/News/Image/vzxczx.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی و با هدف ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی بین نهادهای علمی و مراکز آموزشی استان در جهت شناسایی، هدایت و حمایت بهتر مستعدان برتر، نشست روسای بنیاد نخبگان لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.



در این نشست، ضمن تببین ایستگاه­های مختلف مسیر نخبگی، فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد ملّی نخبگان تشریح و عنوان شد: سیاست بنیاد مبتنی بر جامعیت برنامه‌های «شناسایی آحاد وگروه‌های نخبگانی»، «طراحی مسیر هدایت در پرتو تعالیم و آداب اسلامیـ ایرانی»، «تمهید شرایط بکارگیری نخبگان در جهت اثرگذاری» و «الگوسازی از نخبگان» است.



به همین دلیل بنیاد ملی نخبگان فرایند شناسایی نخبگان را از دوران آموزش ابتدایی تا دوران سرآمدی طراحی کرده و شناسایی، توانمندسازی و حمایت از اجتماعات نخبگانی در حوزه‌های مختلف علمی، فنّاوری، ادبی، هنری، حوزوی، قرآنی و غیره را در قالب ضوابط و مقررات مصوب، اجرایی ساخته است؛ ضمن اینکه تلاش شده تا ارتباط معناداری میان طرح‌های مختلف شناسایی و توانمندسازی ایجاد شود.



در این نشست همچنین بر همکاری مستمر طرح‌ها و برنامه‌ها دانشگاه با بنیاد نخبگان استان تاکید و راه‌اندازی تشکل‌های نخبگانی با حمایت بنیاد نخبگان لرستان مورد استقبال قرار گرفت.




  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 145642
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین