بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/02/15 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 1010
  • - تعداد بازدیدکننده: 46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری:

همکاری بین‌بخشی در حوزۀ نخبگانی زمینه‌ساز توسعۀ بومی است

بنیادیان، توان‌افزایی و ارتقاء مهارت مستعدان‌برتر و دانش‌آموختگان در سایۀ همکاری و مشارکت نظام‌مند دانشگاه و بنیادهای نخبگان استانی را امری ضروری دانست.

~/Asset/News/News/Image/بنیادیان.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری و سرپرست دانشگاه شهرکرد با هدف توسعۀ همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.


در این دیدار، مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری، سیاست‌های شناسایی هدایت و حمایت از اجتماع نخبگانی را تشریح کرد.


وی توان‌افزایی و ارتقاء مهارت مستعدان‌برتر و دانش‌آموختگان در سایۀ همکاری و مشارکت نظام‌مند دانشگاه و بنیاد نخبگان را ضروری دانست و افزود: این دو نهاد می‌توانند با پرورش نیروی انسانی متخصص و کارآمد و با نگهداشت آنان، مسیر توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم کنند.


در ادامه، سعید کریمی؛ سرپرست جدید دانشگاه شهرکرد نیز گفت: مراکز علمی کشور نقش مهمی در تربیت نیروی‌انسانی متخصص دارند که در همین راستا تعامل مناسب بنیاد نخبگان با مراکز آموزش‌عالی می‌تواند این مراکز را به اهداف و رسالت خود نزدیکتر کند.


کریمی با اشاره به اینکه دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه مادر استان، آمادگی همکاری با بنیاد نخبگان استان را دارد، بر لزوم توسعۀ هم‌افزایی‌ها تأکید کرد.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150219
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین