بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/18 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 209
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر؛ دستاوردهای فناورانه ایران‌ساخت به نمایش درمی‌آید

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای فناورانه ایران‌ساخت با حضور حدود 150 شرکت دانش‌بنیان و خلاق، از 19 تا 21 بهمن‌ماه به مدت 3 روز برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/namayeshgahiii.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای فناورانه ایران‌ساخت با حضور حدود 150 شرکت دانش‌بنیان و خلاق، از 19 تا 21 بهمن‌ماه به مدت 3 روز برگزار می‌شود.




در این نمایشگاه، محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایران‌ساخت منتخب در حوزه فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، فناوری‌های فضایی، حمل و نقل پیشرفته، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، لیزر و فوتونیک، فناوری‌های حوزه علوم شناختی، آب و محیط زیست، گیاهان دارویی، زیست‌فناوری، نانوفناوری و سلول‌های بنیادی عرضه می‌شوند.


این رویداد که در سالن A37 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، در روزهای برگزاری خود میزبان مقامات و مسئولین، مدیران مسئول روزنامه‌ها و مطبوعات، روسای دانشگاه‌ها و ... است.


در این نمایشگاه، توانمندی‌های روزآمد و آخرین دستاوردهای شرکت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور در حوزه‌های مختلف در معرض دید قرار گرفته است.


ساعات کار نمایشگاه از ساعت 9 الی 16 خواهد بود. دیگر علاقمندان می‌توانند با هماهنگی مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناروی ریاست‌جمهوری، در این نمایشگاه حضور یابند.


  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154042
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین