بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/06/06 - 12:43
  • - تعداد بازدید: 1432
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سهراب‌پور در مراسم «تکریم دکتر گودرز احمدی»:

وطن‌دوستی از معیارهای مهم نخبگی است

مراسم «تکریم دکتر گودرز احمدی» به همت بنیاد نخبگان استان سمنان و با حضور مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان در شهمیرزاد برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/138.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم «تکریم از دکتر گودرز احمدی» با حضور جمعی از نمایندگان مجلس‌شورای‌اسلامی، مسؤولان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، دستگاه‌های اجرایی استان و رؤسای دانشگاه‌های استان به همت بنیاد نخبگان استان سمنان برگزار شد.


در این مراسم، سعید سهراب‌پور؛ مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان و رئیس اسبق دانشگاه صنعتی‌شریف، ضمن اشاره به دوران آغاز آشنایی خود با دکتر احمدی، گفت: دکتر گودرز احمدی دو چهره شاخص دارند؛ یکی چهرۀ علمی که جامعه به آن واقف است و  دیگر، چهرۀ اخلاقی که او را از بسیاری از دانشمندان دنیا متمایز می‌سازد.


دبیر هیات جذب نخبگان در دانشگاه‌ها و مراکز آموز ش عالی، وطن‌دوستی را یکی از معیارهای مهم نخبگی دانست و افزود: مهربانی، خوش‌اخلاقی، دلسوزی برای کشور و وطن‌دوستی از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی دکتر احمدی است.






در ادامه، عبدالحسین فریدون؛ مشاور وزیر علوم،تحقیقات‌و‌فناوری، اعتلای علمی و اقتدار ملی را مرهون تلاش‌های ارزشمند و مستمر نخبگان، فرهیختگان و بزرگان علم و فرهنگ کشور دانست و گفت: این مفاخر با اندیشه‌های خلاق خود، آیندۀ روشنی برای کشور ترسیم کردند.


وی با اشاره به خدمات ارزندۀ دکتر احمدی، او را یکی از مفاخر کشور دانست و افزود: دکتر گودرز احمدی از چهره­‌های بزرگ علمی و از فرهیختگان کشور است و بدون‌شک، تلاش و خدمات ارزندۀ آموزشی و پژوهشی وی در زمینه‌های مختلف موجب رشد و تعالی و ارتقای سطح دانش شده است.


داود فیض؛ رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان نیز با بیان اینکه تکریم نخبگان و الگوسازی از آنان از مأموریت ‌های اصلی بنیاد ملی نخبگان است، گفت: دکتر گودرز احمدی از دانشمندان برجستۀ کشور در تراز بین­‌المللی و چهره ماندگار کشور است که در استان سمنان و  شهر شهمیرزاد متولد شدند.


وی افزود: دکتر گودرز احمدی با همت و پشتکار فراوان موفق شد قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری در سطح ملی و بین‌المللی فتح کند.


فیض اخلاق‌مداری، میهن‌دوستی و ارائه خدمات علمی به کشور و استان سمنان را از مهمترین ویژگی­‌های این چهرۀ برجسته علمی برشمرد.


لازم به ذکر است، دکتر گودرز احمدی؛ استاد مهندسی مکانیک و مهندسی هوافضا دانشگاه کلارکسون آمریکا است که تاکنون بیش از ۴۰۰ مقاله در ژورنال‌های مختلف، دو کتاب و مقالات متعددی را در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی منتشر کرده است.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 144505
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین