بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/05/01 - 14:27
  • - تعداد بازدید: 24
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش تاکید کرد؛

پدافندهوایی پیشگام در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: پدافندهوایی در تبادل دانش و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و نخبگان پیشرو و پیشگام است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش صبح امروز در جمع کارکنان این یگان پدافندی اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی با بهره‌گیری از کارکنان متخصص، جوان و انقلابی به یک رشد و شکوفایی دفاعی دست پیدا کرده است که ماحصل تمامی این اقدامات امنیت هوایی بسیار بالا در در آسمان جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه کارکنان پدافند هوایی در سایت‌ها، ایستگاه‌ها و مواضع پدافندی با ایثار، فداکاری و تلاش شبانه روی خود یقیناً رهروان واقعی شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: حافظان حریم هوایی کشور باوجود همه مشکلات و کاستی‌ها برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی دلسوزانه و متعهدانه برای توسعه و پیشرفت پدافندهوایی کشور بصورت شبانه روزی در تلاش و فعالیت هستند.

امیر سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافندهوایی در تبادل دانش و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و نخبگان پیشرو و پیشگام بوده و با اتکا به همین توانمندی‌ها امروز به فناوری‌هایی دست پیدا کرده است که در ساخت و به روز رسانی انواع تجهیزات و سامانه‌ها پدافندی موفق عمل کرده است.



***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172343
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین