بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/26 - 10:46
  • - تعداد بازدید: 353
  • - تعداد بازدیدکننده: 348
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام مطرح کرد:

پنج دستگاه اجرایی ایلام متقاضی جذب نخبگان در این استان شدند

رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام با اشاره به جذب 20 نفر از استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی ایلام، گفت: پنج دستگاه اجرایی در استان متقاضی جذب نخبگان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمد ایدی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام با اشاره به سومین فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر و جذب 20 نفر در دستگاه‌های اجرایی ایلام جذب، گفت: در این مرحله از جذب استعدادهای برتر، پنج دستگاه اجرایی در استان متقاضی جذب این نیروها هستند.

وی ادامه داد: در این راستا اداره‌کل آموزش و پرورش 9 نفر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 نفر، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک ۲ نفر، پست بانک 2 نفر و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یک نفر را جذب خواهند کرد.

ایدی ادامه داد: طی ۲ دوره گذشته، در قالب جذب نخبگان و استعدادهای برتر، 28 نفر جهت جذب در دستگاه‌های اجرایی استان تایید شدند.

رئیس بنیاد نخبگان استان یادآور شد: بنیاد ملی نخبگان در راستای مصوبه هیئت وزیران در خصوص جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی و با هدف استفاده از ظرفیت نخبگانی به‌منظور حل مسائل اصلی کشور، اقدام به اجرایی‌سازی شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور کرده است.

وی در پایان گفت: راهبردهای اصلی بنیاد در اجرای این آیین‌نامه، استفاده از ظرفیت نخبگانی، ارتقای روش‌های مدیریتی کشور و تکیه بر نیروی جوان و متخصص داخلی با توجه به نقشه راه علمی کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد ارتباط میان اجتماع نخبگان و دستگاه‌های اجرائی به منظور حل مسائل اصلی کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رسانی به جامعه است.

***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169940
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

سامانه ی گفتگوی آنلاین