بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/11/20 - 12:07
  • - تعداد بازدید: 416
  • - تعداد بازدیدکننده: 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری:

پیروزی در جهاد علمی نیازمند خودباوری و ایثارگری است

بنیادیان گفت: تقویت روحیة خودباوری، وطن‌دوستی و ایثارگری، لازمة موفقیت در جهاد علمی است.

~/Asset/News/News/Image/indexuuhh.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين اجتماع نخبگان استان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ايثارگران، همزمان با ایام‌الله مبارك دهۀ فجر، رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری به همراه مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و جمعی از مستعدان‌برتر استان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کردند.



در این دیدار، مجتبي بنیادیان؛ رییس بنياد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم الگوسازی از شهدا و ایثارگران، گفت: تجليل و تكريم از خانواده شهدا و ايثارگران، نقش مهمي در پاسداشت مقام ایثار و تقویت روحیة وطن‌دوستی و مسئولیت‌پذیری در مسیر توسعه و پيشرفت كشور خواهد داشت.



وی به نقش بي‌بديل شهدا و ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: در چهار دهة اخیر، دفاع از خاك و ميهن جهاد بود اما امروز جهاد در حوزه‌های علمی نیز تعریف می‌شود که برای موفقیت در این مسیر نیز باید با همان روحیة ایثار و فداکاری فعالیت کرد.



بنياديان با اشاره به ضرورت تقویت روحیة خودباوری و اعتمادبه‌نفس در جامعة نخبگانی، ادامه داد: نيروهاي انساني مستعد و نخبه يكي از سرمايه‌هاي اصلي كشور هستند؛ بنابراین توجه به نيازهاي روحي و معنوي آنان و زمینه‌سازی برای اثرگذاری‌ بهینه این افراد از مسئولیت‌های اصلی بنیاد ملی نخبگان است.



در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات خانواده‌های شهدا و ایثارگر، هدایایی به خانواده‌های سردار شهيد سيد عبدالله حسيني، رحمت­الله ربيعي؛ جانباز 25 درصد و تيمور همتي؛ جانباز 70 درصد اهداء شد.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 152422
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین