بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/02/04 - 09:25
  • - تعداد بازدید: 354
  • - تعداد بازدیدکننده: 351
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

چرخش نخبگان منجر به سرمایه‌سازی در گام دوم انقلاب می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان چرخش نخبگان را همواره به نفع مردم و جامعه اسلامی و موجب نیروسازی و سرمایه‌سازی در گام دوم انقلاب دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حجت‌الاسلام‌محمد عبادی‌زاده در آیین تکریم و معارفه امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: چرخش نخبگان همیشه به نفع مردم و جامعه است و موجب ظهور و بروز شخصیت‌های جدید در بدنه جامعه می‌شود. با همین رویکرد باید نیروهای خود را افزایش دهیم و در چرخه نخبگان وارد شویم، این مسئله برای ما در هرمزگان توفیق بزرگی خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: همچنین استفاده از جوانان طلبه می‌تواند منجر به نیروسازی در بدنه انقلاب شود. ما باید سرمایه‌هایی در استان پرورش دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت در استان و کشور استفاده کنیم و این مسئله نیز به مرور زمان اتفاق می‌افتد. علمای اهل سنت و شیعه ما در استان سرمایه‌های ملی هستند و می‌توانند در مسائل مختلف نقش‌آفرینی داشته باشند.

عبادی‌زاده یادآور شد: باید با شتابی فزاینده، متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کنیم و جامعه اسلامی را به مراحل تعالی و پیشرفت بیشتر پیش ببریم و در راستای اهدافی که رهبر معظم انقلاب در خصوص تمدن نوین اسلامی معین فرمودند، گام برداریم. ما ابتدا باید این تمدن و تعامل را در کشور خودمان ایجاد کنیم و با هم در کنار هم این تمدن نوین را بسازیم. خرسندیم که ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی پرچم‌دار این تمدن نوین است.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 157738
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین