بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/02/17 - 08:39
  • - تعداد بازدید: 691
  • - تعداد بازدیدکننده: 677
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی بنیاد ملی نخبگان/

کارگاه «بررسی بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه هسته‌های فعال در طرح شهید احمدی برپا شد

کارگاه «بررسی بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه هسته‌های فعال در طرح شهید احمدی به همت بنیاد نخبگان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه هسته‌های فعال در طرح شهید احمدی روشن، کارگاه بررسی بیانیه گام دوم انقلاب به همت بنیاد نخبگان خراسان شمالی برگزار شد.

در این برنامه ضمن بیان اینکه گام دوم انقلاب حرکت بسوی ایجاد تمدن نوین اسلامی و امت واحده مهدوی است، عنوان شد: انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و با اراده، همواره دارای انعطاف و آمادة تصحیح خطاهای خویش است. شعارهای انقلاب اسلامی جهانی، فطری، درخشان و همیشه‌زنده‌ بودن است.

در ادامه با اشاره به توصیه‌های اساسی این بیانیه، افزوده شد: «احساس مسئولیت بیشتر و جهاد علمی در علم و پژوهش»، «برجسته کردن ارزش‌های معنوی مانند اخلاص، ایثار، توکل، ایمان در خود و در جامعه»،‌ «ضرورت دستیابی به اقتصاد مستقل کشور مبتنی‌ بر تولید انبوه و باکیفیت و توزیع عدالت‌محور و مصرف به‌اندازه و بی‌اسراف» از مهمترین توصیه‌های این بیانیه است.

در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر لزوم مقابله با ترویج سبک زندگی غربی در ایران، تصریح شد: رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلفی به اهمیت جایگاه علم و انجام فعالیت‌های علمی از سوی جوانان تاکید داشته‌اند که به معنای این است که مخاطب اصلی بیانیه جوانان انقلابی هستند.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 157875
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین