بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/11 - 08:25
  • - تعداد بازدید: 276
  • - تعداد بازدیدکننده: 270
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان آذربایجان غربی/

کارگاه «صفر تا صد دانش‌بنیان» برپا شد

کارگاه آموزشی با عنوان «صفر تا صد دانش‌بنیان» با هدف تشریح چگونگی تبدیل شدن شرکت‌های مستعد به دانش‌بنیان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای آشنایی مستعدان برتر استان آذربایجان غربی با فرایند اخذ تاییدیه دانش‌بنیان، نحوه‌ی تکمیل مستندات و معرفی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان، کارگاه آموزشی با عنوان «صفر تا صد دانش‌بنیان» با حضور رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی و جمعی از مستعدان استان، به همت بنیاد نخبگان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این کارگاه، اسمعیلی؛ سرارزیاب شرکت‌های دانش‌بنیان استان و کارگزار توانمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تشریح چگونگی تبدیل شدن شرکت‌های مستعد به دانش‌بنیان پرداخت و گفت: بسیاری از شرکت‌های مستعد و فناور در این مقوله دچار مشکل هستند و این کارگاه نیز به همین دلیل و با هدف آشنایی مستعدان و صاحبان ایده و کسب‌وکار برگزار می‌شود.

وی در ادامه به معیارهای ارزیابی و نحوه دانش‌بنیان شدن پرداخت و افزود: بر اساس آخرین آیین‌نامه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های متقاضی 4 نوع شامل شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا نوع 1، شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا نوع 2، شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی نوع 1، شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی نوع 2 هستند، همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان نوع 3 بسته مشوقی است که از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت آزمایشی برقرار شده و شرکت‌های مستعد دانش‌بنیان شدن هستند.

آشنایی با آخرین آیین‌نامه‌های ارزیابی و کلیات انواع حمایت‌ها و تسهیلات و جذب قطعی منابع مالی و نشست پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های این کارگاه بود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169020
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین