بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/06/28 - 07:02
  • - تعداد بازدید: 774
  • - تعداد بازدیدکننده: 598
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویژه دانشجویان مشمول تسهیلات طرح شهید وزوایی بنیاد ملی نخبگان/

کارگاه اصول نامه‌نگاری و آیین نگارش برگزار شد

کارگاه اصول نامه‌نگاری و آیین نگارش به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف آشنایی دانشجویان مشمول تسهیلات طرح شهید وزوایی بنیاد ملی نخبگان با اصول نامه‌نگاری و آیین نگارش، بنیاد نخبگان استان تهران کارگاهی آموزشی به این منظور برگزار کرد.

در این کارگاه ضمن بیان اهمیت و مفاهیم این حوزه، سرفصل‌های «ضرورت و واژه‌شناسی مکاتبات اداری»، «شیوه نگارش متن و ساختار نامه اداری»، «نگارش صورت‌جلسه» و «آئین نگارش» تشریح شد.

در پایان کارگاه، نمونه‌هایی از نامه‌های رسمی و متون نگارشی توسط مدرس مورد ارزیابی قرار گرفت تا درک بهتر و کاربردی مباحث حاصل شود.

پیش از این، کارگاه‌های «رزومه‌نویسی شغلی»، «مصاحبه شغلی» و «قانون کار و قرارداد استخدامی» به‌منظور دانش‌افزایی و ارتقاء توانمندی دانشجویان مستعد در زمینه مهارت‌های شغلی به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شده است.

آخرین جلسه مجازی از مجموعه کارگاه‌های مهارت‌های شغلی با عنوان «مهارت پژوهش در فضای اینترنت» در ۲۲ شهریور برگزار شد.

کلیه دانشجویان مشمول تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در تمامی رشته‌ها و مقاطع دانشگاه‌های سراسر کشور (برگزیدگان طرح شهید وزوایی) که علاقه‌مند به شرکت در این کارگا‌ه‌ها هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه سینا به نشانی http://sina.bmn.ir و انتخاب رویدادها از قسمت «برنامه‌های استانی آینده‌سازان» موجود در کارتابل، درخواست حضور خود را ثبت کنند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161243
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین