بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/02/01 - 12:01
  • - تعداد بازدید: 1024
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار مازندران:

کارگروه تخصصی، نقطۀ اشتراک‌گذاری داشته‌های دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی است

اسلامی کارگروه‌های تخصصی، را محل مناسبی برای تجمیع افکار و ایده‌های نخبگانی و دانشگاهی دانست و گفت: کارگروه تخصصی، نقطۀ اشتراک‌گذاری داشته‌های دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی است.

~/Asset/News/News/Image/photo_2018-04-18_19-00-05.jpg

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛  جلسه اعضای اتاق‌فکر توسعه و تعالی مازندران با حضور محمد اسلامی؛ استاندار، معاونان استانداری و رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران برگزار شد.


محمد اسلامی؛ استاندار مازندران با اشاره به لزوم ترسیم نقشۀ راه برای توسعه بومی، گفت: مسیرهای گذشته و طرح‌های قبلی باید بررسی شود تا با شناخت مشکلات و چالش‌های آنها، بهترین تصمیم اتخاذ شود.


وی احصاء مسائل بخش‌های مختلف استان را امری ضروری دانست و افزود: یکی از موانع پیشروی توسعه استان، عدم‌شناخت کارشناسانه از مشکلات جاری است.


استاندار مازندران استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و علمی استان را الزامی انکارناپذیر برشمرد و اظهار داشت: باید چالش‌های موجود به صورت نظام‌مند در قالب کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرند به شرط آنکه این کارگروه‌ها فعالیت‌های همگرا و هم‌افزا داشته باشند.


اسلامی با اشاره به لزوم اشتغال‌زایی، تصریح کرد: اولین گام برای رسیدن به این مهم، شناسایی موانع و آسیب‌های بیکاری خاصه در بخش نخبگانی و دانشگاهی است.


استاندار مازندران با اشاره به اینکه مشکلات زیست‌محیطی، آب و خاک استان باید به صورت علمی رفع شود، خاطرنشان کرد: کارگروه‌های تخصصی، محل مناسبی برای تجمیع افکار و ایده‌های نخبگانی و دانشگاهی است.


حسن خیریان‌پور؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در ادامه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت کارگروه‌های تخصصی، خاطرنشان کرد: با تقویت کارگروه‌ها بر اساس مبانی علمی و منطقی، کانون‌های تصمیم‌ساز بهتر عمل می‌کنند.


علی نبیان؛ معاون عمرانی استانداری مازندران نیز تأکید کرد: کارگروه تخصصی، نقطۀ اشتراک‌گذاری داشته‌های دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی است.


در این نشست، محسن جهانشاهی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط کارگروه‌های تخصصی ارائه داد.  


لازم به ذکر است، احمد حسین‌زادگان؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری، میرنیا؛ رئیس دانشگاه مازندران و رؤسای کارگروه‌های تخصصی، از دیگر حاضران در این نشست بودند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146312
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین