بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/02 - 10:24
  • - تعداد بازدید: 75
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

کیفی‌سازی تحقیقات راهی برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم است/ تاکید بر نقش مهم هیئت‌های اندیشه‌ورزی در مدیریت پژوهش

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری و تعامل نخبگان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و همچنین کیفی‌سازی تحقیقات را راهی برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هیئت اندیشه‌ورزی سلامت و پزشکی بنیاد نخبگان استان مازندران با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی از مدیران استانی و معاونان دانشگاه‌های استان برگزار شد.

در این نشست، آزادبخت؛ رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به محوریت حل مسئله در هیئت‌‎های اندیشه‌ورزی، گفت: روند باید به نحوی باشد که خروجی تمام فعالیت‌های علمی از آموزش تا پژوهش و غیره، منجر به حل مسائل و چالش‌های موجود در استان شود.

ابراهیم‌نژاد؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز همکاری و تعامل نخبگان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و همچنین کیفی‌سازی تحقیقات را راهی برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم دانست.

محمدعلی عنایتی؛ دبیر این هیئت اندیشه‌ورزی نیز با اشاره به لزوم استفاده از توان نخبگان برای حل مسائل موجود، مدیریت علمی پژوهش را امری الزامی توصیف کرد و به ضرورت زمینه‌سازی برای تأثیرگذاری بیشتر تحقیقات روی نظام سلامت تأکید کرد.

عنایتی افزایش خدمات برای حفظ و ارتقاء سلامت را از مهمترین اهداف هیئت‌های اندیشه‌ورزی دانست و بر نقش مهم این هیئت در مدیریت پژوهش تأکید کرد.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171987
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

سامانه ی گفتگوی آنلاین