بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/06/07 - 12:48
  • - تعداد بازدید: 1249
  • - تعداد بازدیدکننده: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گروه «نوین ایده زاگرس» در لرستان راه‌اندازی شد

گروه «نوین ایده زاگرس» با هدف فرهنگ‌سازی گفتمان کارآفرینی زیست‌محیطی در بنیاد نخبگان استان لرستان تشکیل می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/photo_2017-05-07_10-36-03(1).jpg

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به اهمیت حمایت هدفمند از اجتماع نخبگانی، از راه‌اندازی گروه «نوین ایده زاگرس» در ذیل بنیاد نخبگان استان خبر داد و گفت: فرهنگ‌سازی گفتمان کارآفرینی زیست‌محیطی مهمترین هدف این گروه است.


وی افزود: پرورش ایده‌ها، اشاعه فرهنگ خلاقیت در جامعه، ارائه راه‌کارهای عملی جهت حل مسائل و مشکلات جامعه، ایجاد اعتماد بین ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار و تولیدکننده، ارتقاء دانش اعضا از طریق تبادل اطلاعات، مشاوره به نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برای بالابردن کیفیت محصولات و خدمات، از دیگر اهداف تشکیل این گروه است.


رئیس بنیاد نخبگان لرستان؛ جذب افراد مستعدبرتر، مخترع‌برگزیده و ایده‌پردازان استان، نظم بخشیدن به اطلاعات و تکمیل فرآیندهای تبدیل ایده به محصول، آموزش اصول خلاقیت، ایده‌یابی و کارگروهی، ایجاد روحیه و بالا بردن انگیزه از فعالیت‌های اصلی ایده‌نوین زاگرس است.


امیری اظهار داشت: ایجاد سازوکار لازم برای تطابق آموزش‌های مهارتی دانشجویان با نظام نوآوری، آشنایی با ادبیات کسب‌وکار و فراهم کردن بستر لازم برای شناسایی ظرفیت‌های فکری و نهادینه ساختن فرهنگ کارآفرینی با تأکید بر مزیت‌های بالقوه موجود از ملزومات پیشرفت منطقه‌ای است که نوین‌ایده‌ زاگرس تلاش دارد در سایۀ برگزاری نشست‌های مداوم و مستمر و با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری آنها را محقق کند.


رئیس بنیاد نخبگان لرستان در ادامه یادآور شد: زیرگروه‌های «مجله نوین‌ایده زاگرس»، «فناوری‌اطلاعات، نرم‌افزار، محتوای دیجیتال و خدمات رایانه»، «صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی»، «بازاریابی، فروش و تبلیغات»، «حوزه زیست‌محیطی»، «صنعت توریسم»، «طراحی، گرافیک و معماری»، «صنعت کشاورزی و گیاهان‌دارویی» و «اسباب‌بازی و سرگرمی» در ذیل نوین‌ایده زاگرس فعالیت می‌کنند.


امیری در پایان خاطرنشان کرد: امید است، تأسیس این گروه آغازی برای برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارتاپ‌ها در لرستان باشد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153672
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین