بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN

استراتژی ها و سیاست‌ها در حوزه دولت الکترونیک

 

  
بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی دولت و سازمان های بالا دستی در خصوص توسعه دولت الکترونیک با به کارگیری کلیه ظرفیت های سازمان اقداماتی را به منظور رهنمون ساختن اهداف ترسیم شده در نقشه جامع توسعه دولت الکترونیک پرداخته است تا بتواند نقش به سزایی در جریان اجرایی نظام اداری را ایفا نماید. اقدامات به شرح زیر می باشد:

  • احصا، بازبینی و بروزرسانی 18 خدمت بنیاد ملی نخبگان بصورت الکترونیکی و دریافت شناسه برای هر یک از خدمات از سازمان اداری و استخدامی کشور.
  • خدمات الکترونیکی بنیاد ملی نخبگان به صورت الکترونیکی در پورتال این بنیاد  به آدرس  http://sina.bmn.ir ارائه شده است. سامانه یکپارچه مدیریت نظام و اجتماعات نخبگانی - سامانه سینا - به نشانی  https://sina.bmn.ir به شناسایی، جذب و پشتیبانی مادی و معنوی از اجتماع نخبگانی می‌پردازد. برای ثبت‌نام آسان نخبگان و صاحبان استعداد برتر و همچنین ارسال مدارک مورد نیاز توسط آن‌ها طراحی شده است. از این رو، کلیه افراد دارای استعداد ویژه و نخبه می توانند از طریق این سامانه، خود را به بنیاد ملی نخبگان معرفی کرده و تحت پشتیبانی این بنیاد قرار گیرند.

 

  • ثبت درخواست پشتیبانی فنی در سامانه سینا به نشانی https://sina.bmn.ir/42  برای پاسخ به سوالات متقاضیان موجود است.
  • ارائه خدمات در میزخدمت به صورت الکترونیک، ارائه بیانیه حفظ حریم خصوصی، تهیه و انتشار توافق‌نامه سطح خدمت برای تمامی خدمات منطبق بر استاندارهای ابلاغی سازمان اداری واستخدامی کشور در درگاه اینترنتی بنیاد ملی نخبگان به آدرس  https://bmn.ir درج شده است.
  • امکان ارتباط متقاضیان با بنیاد از طریق پست الکترونیک سازمانی به نشانی askme@bmn.ir
  • وجود اطلاعات و صفحات بروز در پرتال دستگاه.
  • پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://bmn.ir و پایگاه‌های زیر مجموعه مندرج در آن.
  • سامانه ملاقات حضوری با قائم مقام رئیس بنیادملی نخبگان در وبگاه بنیاد به نشانی https://sina.bmn.ir/visit در دسترس می‌باشد.
  • سامانه گفت‌وگوی آنلاین در وبگاه بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://bmn.ir بصورت تعاملی با متقاضیان و مخاطبین بنیاد ارتباط برقرار می نماید.
  • دسترسی به شبکه‌های تعاملی بنیاد ملی نخبگان در وبگاه بنیاد درج شده است:

          اخبار بنیاد ملی نخبگان در شبکه‌های اجتماعی bmnirann@ :

         شبکه تعاملی معاونت مستعدان و آینده سازان :   @bmn_ayandesazan

         شبکه تعاملی معاونت سرآمدان و نخبگان :           bmn_saramadan@

 

  • سامانه پاسخگویی 09601 : سامانه ملی پاسخگویی بنیاد نخبگان با هدف افزایش سرعت و کیفیت ارائه راهنمایی‌های لازم به مخاطبان درخصوص تسهیلات و حمایت‌های بنیاد، نحوه بهره‌مندی از آنها و همچنین پیگیری درخواست‌های متقاضیان در سال 1394 به صورت یک واحد مستقل با عنوان «سامانه پاسخگویی بنیاد ملی نخبگان» راه اندازی شد. مخاطب پس از تماس با شماره 09601 در صورت مکالمه با کارشناس‌های سامانه پاسخگویی عدد1 و جهت پیگیری نامه و مکالمه با کارشناس دبیرخانه عدد 2 را انتخاب می‌کنند. سامانه نظرسنجی تلفنی جهت افزایش سطح رضایت متقاضیان از کیفیت پاسخگویی کارشناسان در سال 1394 راه‌اندازی شد. پس از پایان هر مکالمه، متقاضیان نظر خود در مورد کیفیت پاسخگویی را ثبت کرده و حس رضایت‌مندی از احترامی که مجموعه برای آن‌ها قائل شده است، تجربه می‌کنند.