بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN










تماس با ما: 09601
بنیاد ملی نخبگان در شبکه‌های اجتماعی:  bmnirann@


فراخوان اول 1401/02/25 تا 1401/03/10
فراخوان دوم:  1401/06/01 تا 1401/06/15
                                   
فراخوان سوم: 1402/10/30 تا 1402/11/15 
کلیک کنید 
+ دانلود دفترچه فراخوان




به منظور تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقا نظام حکمرانی کشور، در این طرح نخبگان و استعدادهای برتر علاقه‌مند به فعالیت در دستگاه‌های دولتی، شناسایی و برای اشتغال به دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند.







شناسایی مشمولان این تسهیل، بر اساس آخرین مدرک تحصیلی، امتیاز حاصل از فعالیت‌های نخبگانی و تأیید کارگروه تخصصی انجام می‌شود. متقاضیان در صورت کسب حداقل امتیاز لازم (بر اساس آخرین مدرک تحصیلی) و احراز سایر شرایط، از مزایای این تسهیل بهره‌مند می‌گردند.

 

 




1-معرفی به دستگاه‌های اجرایی جهت تامین منابع انسانی مورد نیاز در بخش دولتی کشور
                             2-اعطای تسهیلات ماده 17 آئین‌نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعدادبرتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی


1- قبل از ثبت درخواست خواهشمند است شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پرسش‌های متداول را با دقت مطالعه کنید.
2-
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برعهده متقاضی است.
3-
اولویت‌های شغلی انتخابی متقاضی بایستی متناسب با شرایط احراز ذکر شده برای هر عنوان شغل (تطابق مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی، گرایش و ...) باشد.
4-
فراخوان‌های مربوط به شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور جهت شناسایی و جذب به عنوان عضو هیئت‌علمی نبوده و مزایای شیوه‌نامه مذکور به اعضای هیئت‌علمی تعلق نخواهد گرفت. متقاضیان جذب به عنوان هیئت‌علمی می‌بایست از طریق شیوه‌نامه شهید شهریاری اقدام کنند.
5- تایید در مرحله کارگروه شناسایی و کانون ارزیابی، به معنای تایید نهایی متقاضی نبوده و برگزیدگی و پذیرش نهایی منوط به تایید در ارزیابی اختصاصی دستگاه اجرایی و به‌کارگیری است.
6-
صدور گواهی و معرفی برگزیده به دستگاه‌های اجرایی پس از پذیرش نهایی و صرفا از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور صورت می‌پذیرد.
7-
متقاضی در صورت عدم تایید در هیچ یک از اولویت‌های انتخابی، می‌بایست در فراخوان‌های بعدی مجدد انتخاب اولویت کند.