بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/10/10 - 12:10
  • - تعداد بازدید: 1318
  • - تعداد بازدیدکننده: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهردار شیراز:

استفاده از ظرفیت نخبگان در مسائل شهری یک ضرورت است

حمید اسکندرپور؛ هدفمند بودن اقدامات و توجه ویژه به استعدادهای دانش‌آموزی را دو شاخصۀ مهم اقدامات نخبگانی دانست و بر استفاده از ظرفیت نخبگان در مسائل شهری تاکید کرد.

~/Asset/News/News/Image/شیراز.jpg

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حمید اسکندرپور؛ شهردار شیراز در نشست با رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با مثبت ارزیابی‌کردن اقدامات بنیاد نخبگان استان فارس، هدفمند بودن اقدامات و توجه ویژه به استعدادهای دانش‌آموزی را دو شاخصۀ مهم اقدامات نخبگانی دانست و بر استفاده از ظرفیت نخبگان در مسائل شهری تاکید کرد.


وی با اشاره به لزوم گسترش هم‌افزایی و همکاری درون‌استانی، افزود: در دوره جدید فعالیت شهرداری شیراز، کلیۀ طرح‌ها و پروژه‌های شهر با مطالعات دقیق‌تر و بهره‌گیری از دانش متخصصان انجام خواهد شد و در این رویکرد آمادگی هرگونه همکاری با بنیاد نخبگان استان را داریم.


در بخش دیگری از این نشست، حبیب شریف؛ رییس بنیاد نخبگان فارس در خصوص اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های بنیاد در مسیر نخبه‌پروری، حمایت از استعدادهای برتر و تکریم و الگوسازی از نخبگان توضیحاتی ارائه کرد.


وی در ادامه در رابطه با برنامه‌های مرتبط با تجاری‌سازی اختراعات حوزۀ شهری، تشکیل اتاق‌های فکر و همکاری‌های بنیاد و شهرداری طی سال‌های اخیر، مطالبی مطرح و بر آمادگی بنیاد برای همکاری هرچه بیشتر با شهرداری در زمینه مسائل شهری تأکید کرد.


لازم به ذکر است، در این دیدار حاجتی؛ عضو شورای شهر شیراز نیز از آمادگی و حمایت شورا از همکاری نخبگان با شهرداری شیراز خبر داد و استفاده از این ظرفیت را در پیشبرد و توسعه شهر بسیار لازم دانست.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155167
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین