بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/09/06 - 11:41
  • - تعداد بازدید: 1334
  • - تعداد بازدیدکننده: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار خوزستان مطرح کرد:

ایجاد بانک اطلاعاتی از نخبگان زیرساخت توسعه است

شریعتی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی استانی با بنیاد نخبگان استان، ایجاد بانک اطلاعاتی از نخبگان را زیرساخت توسعه دانست.

~/Asset/News/News/Image/IMG13472062.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نهمین جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان استان خوزستان با هدف بررسی فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان در سه ماهه دوم سال 1397، بحث و تبادل نظر در خصوص بند ((ث)) ماده 64 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در رابطه با شناسایی و تکریم نخبگان علمی، فرهنگی و هنری استان، بررسی برنامه های جذب دانش آموختگان نخبه و مستعدبرتر در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، با حضور استاندار برگزار شد.


در این نشست، غلامرضا شریعتی؛ استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل دستگاههای اجرایی استان با برنامه های بنیاد نخبگان استان، زمینه سازی برای اجرایی شدن اقدامات سند راهبردی کشور در امور نخبگان را از اولویت های استان دانست.


وی ایجاد بانک اطلاعاتی از نیروی انسانی متخصص و کاربلد را از دیگر زیرساخت های توسعه استان قلمداد کرد و افزود: سازمانها و نهادهای مختلف باید ضمن شناسایی و معرفی متخصصان و محققان خود، در این حوزه همکاری و تعامل لازم با بنیاد نخبگان استان داشته باشند.


در این نشست، گزارشی از فعالیت‌های سه ماهه دوم سال 1397 بنیاد ارائه و اقدامات انجام شده بررسی شد.


لزوم تعامل دستگاههای اجرایی درون استانی در برنامه های بنیاد استان خاصه در حوزه تکریم و الگوسازی از مفاخر بومی، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. در این جلسه مصوب شد در سال جاری مراسم تکریم و الگوسازی از دو سرآمد فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 144489
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین