بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/05/02 - 12:00
  • - تعداد بازدید: 4359
  • - تعداد بازدیدکننده: 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان اصفهان:

ایجاد شغل تازه، نیازمند تعریف مسئله تازه است

حق‌جو معتقد است: برای ایجاد یک شغل تازه باید یک مسئله و نیاز تازه مطرح و راه‌حلی نو و با ارزش برای آن تعریف شود.

~/Asset/News/News/Image/11111111111111(2).jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ رویداد کارآفرینی «هم نت برکت» به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان آغاز شد.


شقایق حق‌جو؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در افتتاحیه این رویداد، با اشاره به محوریت مساجد در ایام دفاع‌مقدس، گفت: مسجد همانطوری که در ایام جنگ هشت‌ساله‌ در همه زمینه‌ها پشتوانه نظام بود، اکنون نیز می‌تواند در جنگ اقتصادی پشتوانه و محور باشد.


وی افزود: مقام‌معظم‌رهبری در سال‌های اخیر تأکید ویژه‌ای بر مسائل اقتصادی داشته‌اند و این موضوع را می‌توان در نام‌گذاری و تعیین شعار‌های سال‌های اخیر مشاهده کرد. از سوی دیگر، همه بر این مسئله واقف هستند که کشور در معرض آسیب اقتصادی است.


حق‌جو مشکل اشتغال‌زایی را مهم‌تر از مشکلات اقتصادی دانست و ادامه داد: متأسفانه علی‌رغم اینکه بسیاری از شاخص‌های رشد و توسعه در کشور بهبود و ارتقا پیدا کرده است، در زمینه اشتغال و کسب‌و‌کار مشکل دارد.


رئیس بنیاد نخبگان اصفهان مهارت‌های افراد را به دو بخش مهارت‌های نرم و مهارت‌های سخت تقسیم کرد و اظهار داشت: معمولاً ایرانی‌ها در مهارت‌های سخت مثل مهارت‌های آکادمیک و تئوری در سطح بالایی قرار دارند اما در مهارت‌های نرم مثل توانایی برقراری ارتباط و توانایی کارگروهی مشکل دارند.


رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان تصریح کرد: برای ایجاد یک شغل تازه باید یک مسئله و نیاز تازه مطرح و راه‌حلی نو و با ارزش برای آن تعریف شود.


وی در پایان تأکید کرد: در رویداد هم‌نت برکت تلاش بر آن است که قاعده بازی در عرصه اقتصاد و چگونگی شناسایی و حل مسائل آموزش داده شود و این فعالیت‌ها با محوریت مسجد انجام خواهد شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155128
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین