بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/09/18 - 02:23
  • - تعداد بازدید: 936
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان کردستان:

بنیاد ملی نخبگان صرفاً یک نهاد حمایتی نیست

کارگاه آموزشی «آشنایی با تسهیلات بنیاد ملی نخبگان» برای دانشجویان برتر دانشگاه کردستان برگزار شد

~/Asset/News/News/Image/IMG_89-ffffff.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای آشنایی بیشتر جامعۀ دانشگاهی با رویکردها و مقررات بنیاد ملی نخبگان، کارگاه آموزشی «آشنایی با تسهیلات بنیاد ملی نخبگان» برای دانشجویان برتر دانشگاه کردستان برگزار شد.


در این کارگاه، رحمت صادقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان گفت: بنیاد ملی نخبگان در راستای حمایت از استعدادهای برتر، تسهیلات متعدد و متنوعی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر تعریف و طراحی کرده است.


وی افزود: آشنایی جامعۀ دانشگاهی با این تسهیلات و حمایت‌ها می‌تواند باعث ایجاد انگیزه برای تلاش مستمر در حوزه‌های علمی و فناوری شود.


صادقی ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان صرفاً یک نهاد حمایتی نیست بلکه این تسهیلات به منظور هدایت و توانمندسازی جامعۀ نخبگانی در مسیر شکوفایی استعدادها و در نهایت رسیدن به اثرگذاری مثبت در جامعه، ارائه می شود؛ در واقع، این تسهیلات باعث ایجاد تعهد و ترویج فرهنگ کار و تلاش بجای ایجاد توقع، اعطا می‌شود.


رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان، شرط استمرار فعالیت‌های علمی و پژوهشی را یکی از اصول برخورداری مداوم از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان قلمداد کرد و اظهار داشت: مهمترین هدف این رویکرد، حفظ و ارتقاء سطح کیفی و کمّی فعالیت‌های نخبگانی است.


وی در پایان به معرفی و ارائه آئین‌نامه‌‎های بنیاد ملی نخبگان پرداخت.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151101
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین