بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/10/24 - 09:55
  • - تعداد بازدید: 915
  • - تعداد بازدیدکننده: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نمایندۀ ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

حمایت از اجتماع نخبگان سرلوحۀ کار مسؤولان استانی قرار گیرد

آیت‌الله یعقوبی: با تاکید بر اینکه حمایت از اجتماع نخبگان علمی باید سرلوحۀ کار مسؤولان استانی قرار گیرد، گفت: ایجاد شهرک‌های نخبگان و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های آنان، کشور را منتفع کرده و به نقطۀمطلوب می‌رساند.

~/Asset/News/News/Image/امام جمعه بجنورد.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی؛ نمایندۀ ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی و امام‌جمعه بجنورد، با تأکید بر ضرورت حمایت از اجتماع نخبگانی، گفت: کشورهای دیگر اگر به توسعه دست یافته‌اند تنها به دلیل بکارگیری ایده و اندیشۀ نخبگان بومی است.





وی با بیان اینکه حمایت از اجتماع نخبگان علمی باید سرلوحۀ کار مسؤولان استانی قرار گیرد، افزود: ایجاد شهرک‌های نخبگان و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های آنان، کشور را منتفع کرده و به نقطۀمطلوب می‌رساند؛ بنابراین نخبه‌پروری و زمینه‌سازی برای تولید انبوه دستاوردهای آنان یکی از وظایف همۀ دستگاه‌های کشور است.




آیت‌الله یعقوبی با تأکید بر ضرورت شناسایی همۀ استعدادهای انسانی موجود در استان، حمایت از مستعدان‌برتر مناطق روستایی و محروم را الزامی دانست و اظهار داشت: این افراد می‌توانند پیشران توسعۀ استان باشند البته به شرطی که امکانات لازم برای آنان فراهم شود.


نمایندۀ ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی نخبگانی، اظهار داشت: ارتباط مداوم اجتماع نخبگان تخصصی با یکدیگر و با بخش‌های عملیاتی و صاحبان صنایع زمینه‌ساز ارتقاء مهارت و افزایش دانش افراد خواهد شد.


وی با تأکید بر نقش صنعت توریسم در رشد اقتصادی استان، تصریح کرد: خراسان‌شمالی ظرفیت‌های بالایی در صنعت گردشگری دارد که تزریق تفکر نخبگانی به آنها می‌تواند این ظرفیت را به رکن پویایی اقتصادی تبدیل کند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150595
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین