بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/12/02 - 08:29
  • - تعداد بازدید: 394
  • - تعداد بازدیدکننده: 381
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی استان/

شیوه‌نامه هسته‌های استاد محور علمی-فرهنگی بنیاد ملی نخبگان تشریح شد/ برنامه‌ای برای اثرگذاری اساتید دانشگاه در مسیر تحصیلی دانشجویان مستعد

در نشست تشریح شیوه‌نامه هسته‌های استاد محور علمی-فرهنگی در قزوین بر ضرورت اثرگذاری اساتید دانشگاه در مسیر تحصیلی دانشجویان مستعد تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست تشریح شیوه‌نامه هسته‌های استاد محور علمی-فرهنگی بنیاد ملی نخبگان با حضور سرپرست بنیاد نخبگان استان قزوین و جمعی از اساتید دانشگاهی استان برگزار شد.

در این نشست، سیده زهرا مرتضوی؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان قزوین گفت: بنیاد ملی نخبگان از تشکیل هسته‌های استاد محور علمی-فرهنگی که با محوریت یک استاد راهبر تشکیل می‌شود و  راهبری و اثرگذاری در دانشجویان مستعد جدیدالورود در دانشگاه‌ها را مدنظر دارد، پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: رشد و ارتقاء جامع و چند بعدی دانشجویان از جمله اهدافی است که بنیاد ملی نخبگان برای اجرای این طرح در نظر گرفته است.

مرتضوی اظهار کرد: شبکه‌سازی دانشجویان مستعد و اعضای هیئت علمی در حوزه‌های تخصصی حول فعالیت نخبگانی، افزایش مهارت‌های اجتماعی و حس خودباوری، توانمندسازی و مهارت‌افزایی دانشجویان از اهم اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: هم‌افزایی، هم‌گرایی و تقویت همکاری اعضای هیئت علمی با دانشجویان و اثرگذاری آنان در مسیر علمی و تحصیلی و تربیتی دانشجویان مستعد جدیدالورود از دیگر چشم‌اندازهای مهمی است که برای این طرح در نظر گرفته شده است.

سرپرست بنیاد نخبگان استان قزوین در پایان به بیان ترکیب و وظایف شورای راهبری، وظایف کارگروه استانی، شرایط و وظایف راهبران، تسهیلات ویژه راهبران و نیز فرآیند اجرای طرح پرداخت.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 170079
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین