بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/08/28 - 15:04
  • - تعداد بازدید: 1156
  • - تعداد بازدیدکننده: 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان/

مدارس خلاقیت و ایده‌‎پردازی ویژه دانشجویان، راه‌اندازی شد

معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان از اجرای همزمان سه برنامه بنیاد نخبگان استان فارس بازدید کرد.

~/Asset/News/News/Image/IMccc.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرای برنامه‌های مختلف برای تکمیل اکوسیستم کارآفرینی، بنیاد نخبگان استان فارس برنامۀ مدرسه خلاقیت و ایده‌پردازی را از سه سال پیش طراحی و اجرا کرده است.


این برنامه تاکنون در 16 شهرستان استان فارس و با حضور ۱۶۰۰ دانش‌آموز مقطع دوره اول متوسطه دبیرستان‌های مختلف استان، برگزار شده است.


در این برنامه تعدادی از مهارت‌های مورد نیاز در کلیه رویدادهای علمی از جمله ورود به رویدادهای استارتاپی و حوزه‌های کسب‌وکار، به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.


پس از اجرای موفق بیست دوره از برنامه مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی، این برنامه برای دانشجویان نیز طراحی و تعمیم داده شده و با نگاه ویژه‌ای در حوزه کارآفرینی و نوآوری، برای اولین بار در فضای دانشگاه با همکاری دانشکده روانشناسی و مرکز نوآوری دانشگاه شیراز با حضور فیض؛ معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان، کلید خورد.


در ادامۀ این برنامه، مهدی فیض؛ معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان از دوره خلاقیت و نوآوری دانشگاه شیراز، پژوهشسرای دانش‌آموزی ناحیه یک و دو شیراز، مدرسه پاییزه خلاقیت و ایده‍‌پردازی نواحی شیراز، کارگاه‌های تکمیلی ادبی و کتابخوانی مدارس خلاقیت مجمع خیّران و شهرستان فیروزآباد، نیز بازدید کرد.


لازم به ذکر است، در حاشیه این سفر، فیض نشستی با سرپرست و معاونان گروه دانشجویی کاشفان استعداد، پرورشگران اندیشه (کاپا) برگزار و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این گروه قرار گرفت.



  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153046
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین