بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/03/06 - 10:10
  • - تعداد بازدید: 960
  • - تعداد بازدیدکننده: 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به منظور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر/

مراسم دیدار و تقدیر از دو جانباز دفاع مقدس برگزار شد

مراسم دیدار و تقدیر از دو جانباز دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان و سرآمدان استان فارس، به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/[[hh.jpeg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و با هدف افزایش حس وطن‌دوستی و ارتقاء باورهای دینی، مسئولان بنیاد نخبگان استان فارس، مرکز ISC و دانشگاه صنعتی شیراز، به همراه جمعی از سرآمدان، دانشگاهیان و مستعدان‌برتر استان با دو جانباز ضایعه نخاعی در منزل‌های ایشان دیدار کردند.


در این دیدار ضمن پاسداشت ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان دفاع‌مقدس، بر لزوم حس وطن‌دوستی و ضرورت خدمت‌رسانی مداوم به جامعۀ بومی تأکید شد.




حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان استان فارس در این دیدارها با گرامیداشت حماسه آفرینی ایثارگران انقلاب‌اسلامی در طول جنگ تحمیلی خاصه در آزادسازی خرمشهر، از شجاعت ها و ایثارگری‌های این دو جانباز دلاور و صبر آنان بر این ضایعه بدنی و همچنین صبر و فداکاری همسر و خانواده این دو عزیز تشکر کرد و این رشادت‌ها را شایستۀ الگوسازی برای نسل جوان دانست.


این دو جانباز دلاور (آقایان محمودی و دهقانی) نیز ضمن بیان خاطراتی از دوران عشق و حماسۀ دفاع‌مقدس برای ایران اسلامی آرزوی سربلندی مستمر کردند.


لازم به ذکر است، در پایان این دیدار که با حضور دهقانی؛ رئیس مرکز ISC برگزار شد، با اهدای لوح و هدایایی از این دو جانباز دلاور تقدیر شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147325
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین