بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/09/21 - 14:39
  • - تعداد بازدید: 382
  • - تعداد بازدیدکننده: 378
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام مطرح کرد:

مسائل استانی باید در قالب رویدادها مسئله‌محور احصاء و رفع شوند/ تشکیل هیئت اندیشه‌ورزی در حوزه صنعت، معدن و تجارت

رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام گفت: با استفاده از اساتید خبره و دانشجویان مستعد، می‌توان مشکلات و مسائل استانی را در قالب رویدادها و برنامه‌های مسئله‌محور، احصاء و رفع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هم‌اندیشی بنیاد نخبگان استان ایلام و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام برگزار شد.

در این نشست،‌ محمد ایدی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام با ارزش‌ترین منابع سازمان را منابع انسانی معرفی و بهترین منابع انسانی را نخبگان دانست.

وی ضمن بیان برخی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نخبگان و سرآمدان استان، به بیان مأموریت‌ها، اهداف و برنامه‌های بنیاد نخبگان استان پرداخت و گفت: در راستای توسعه استان و اجرای برنامه‌های اقتصادی می‌توان و باید از ایده‌های نخبگان و سرآمدان استفاده کرد که البته این مهم تنها زمانی محقق خواهد شد که به صورت مدون طراحی و اجرا شود.

ایدی با اشاره به طرح‌های حل مسئله بنیاد ملی، افزود: با استفاده از اساتید خبره و دانشجویان مستعد، می‌توان مشکلات و مسائل استان را در قالب رویدادها و برنامه‌های مسئله‌محور، احصاء و رفع کرد.

ایدی ادامه داد: در همین راستا، هیئت اندیشه‌ورز با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان در این راستا تشکیل خواهد شد تا برنامه‌ریزی مدون و هدفمند در زمینه‌های مختلف امکان‌پذیر شود.

در ادامه، محمد رحیمی؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز فعالیت‌ها و مأموریت‌های این سازمان را معرفی و با اشاره به اهداف سازمانی، اظهار داشت: باید به منظور افزایش کارآیی جامعه نخبگانی در حوزه‌های مورد نیاز، میزان تعاملات و برنامه‌های مشترک با بنیاد نخبگان استان افزایش یابد.

وی با اشاره به شرایط خاص اقلیمی استان ایلام، تصریح کرد: با کار علمی و کارشناسی می‌توان فرصت‌های ویژه در استان را شناسایی و با حضور نخبگان از آنها بهره برد.

در پایان این نشست مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری و تشکیل هیئت اندیشه‌ورزی در دستورکار این دو سازمان قرار بگیرد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162597
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین