بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/09/10 - 10:10
  • - تعداد بازدید: 480
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان خراسان‌شمالی:

مستعدبرتر؛ علاوه بر فعالیت‌های علمی باید در جامعه نیز اثرگذار باشد

نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان‌شمالی با مسئول دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزۀ علمیه خراسان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/photo_2018-11-27_13-03-37.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری نشست‌های بین‌نهادی برای حمایت و هدایت اجتماع نخبگانی، نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان‌شمالی با مسئول دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزۀ علمیه خراسان برگزار شد.


در این نشست، مهدی قاسمی‌فرد؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان‌شمالی با اشاره به سابقه فعالیت این بنیاد در استان، گفت: بنیاد نخبگان استان خراسان‌شمالی در سال 89 تأسیس شد و تاکنون در زمینه‌های مختلف خدمات گوناگونی را به نخبگان، مستعدان‌برتر و مخترعان بومی ارائه کرده است.


وی با اشاره به تنوع فعالیت‌های نخبگانی و نگاه گستردۀ بنیاد ملی نخبگان به حوزه نخبگانی، افزود: از دیدگاه بنیاد، نخبگان و مستعدان‌برتر نباید به‌صورت گلخانه‌ای رشد کنند؛ بلکه ضروری است همزمان که در حال فعالیت علمی خود هستند، خدمات ارزنده‌ای نیز به جامعۀ بومی ارائه کرده و منشاء اثر باشند.


قاسمی‌فرد ادامه داد: شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان در بسیاری موارد نیازمند همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها و بکارگیری ظرفیت‌های موجود در آنها است.


وی تصریح کرد: همکاری با حوزه‌های علمیه، یکی از اولویت‌هایی است که می‌تواند سبب شناسایی بهتر طلاب مستعد و حمایت از آنان باشد. 


حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر نوایی؛ مسئول دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزۀ علمیه خراسان نیز در بخشی از این نشست، با اشاره به نقش مهم نخبگانی در تاریخ، گفت: مسئولیت‌‏ تمدن‌سازی نوین اسلامی، به‌صورت ویژه بر عهده دو نهاد حوزه علمیه و دانشگاه ‏است.‏

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148778
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین