بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/06/10 - 13:25
  • - تعداد بازدید: 878
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون پژوهشی دانشگاه تحصیلات‌تکمیلی زنجان:

مهارت‌ شغلی، اجتماعی و ارتباطی، زمینه‌ساز موفقیت‌های علمی است

فضلی گفت: اگر فردی مهارت‌های شغلی، اجتماعی و ارتباطی کافی را داشته باشد، در هر رشته و تخصصی که باشد، می‌تواند به اثرگذاری و سودآفرینی برسد.

~/Asset/News/News/Image/DSC0465.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم اختتامیه طرح دوست علمی شیمی با حضور جمعی از سرآمدان، مستعدان‌برتر و دانش‌آموزان منتخب، به همت بنیاد نخبگان استان زنجان در محل دانشگاه تحصیلات‌تکمیلی زنجان برگزار شد.


در این مراسم، فضلی؛ معاون پژوهشی دانشگاه تحصیلات‌تکمیلی زنجان با بیان این که درس خواندن برای زندگی کردن است نه زندگی کردن برای درس خواندن، گفت: دانش‌آموزان بایستی در کنار خوب درس خواندن، به اخلاق خوب، طمأنینه و شهروند خوب بودن نیز توجه ویژه داشته باشند و توجه صرف به تحصیل و کسب تخصص، سبب غفلت آنان از ارزش‌های انسانی نشود.


وی با اشاره به لزوم مشورت گرفتن از افراد با تجربه و پرهیز از تصمیم‌گیری احساسی و شتاب‌زده برای انتخاب مسیر صحیح، افزود: فردی که معتقد است همه‌چیز را می‌داند، عملاً شکست در زندگی را قبول کرده است.


فضلی در ادامه با توجه به دغدغه اکثریت دانش‌آموزان در انتخاب رشته تحصیلی، خاطر نشان کرد: اگر فردی مهارت‌های شغلی، اجتماعی و ارتباطی کافی را داشته باشد، در هر رشته و تخصصی که باشد، می‌تواند به اثرگذاری و سودآفرینی برسد؛ بنابراین افراد باید بر اساس علاقه رشته‌ تحصیلی خود را انتخاب کنند.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه تحصیلات‌تکمیلی زنجان در پایان بر ضرورت رشد همه‌جانبه تأکید کرد و گفت: نگاه تک‌بعدی به زندگی و تخصص تحصیلی، سبب غفلت از جوانب دیگر می‌شود که این موضوع آسیب‌های بزرگی را به افراد وارد می‌کند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153584
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین