بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/07/04 - 07:10
  • - تعداد بازدید: 280
  • - تعداد بازدیدکننده: 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان تهران/

نشست معرفی هشتمین دوره کارآموزی همراه اول برگزار شد

نشست معرفی هشتمین دوره کارآموزی همراه اول به همت بنیاد نخبگان استان تهران و آکادمی همراه اول برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور همکاری در برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی، نشست معرفی هشتمین دوره کارآموزی همراه اول به همت بنیاد نخبگان استان تهران و آکادمی همراه اول برگزار شد.

در این نشست، ابتدا اهداف بنیاد ملی نخبگان در حوزۀ زمینه‌سازی برای بکارگیری نیروی انسانی نخبه و مستعد بیان و سپس با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از توان جامعۀ نخبگانی در بخش خصوصی و شرکت‌های بزرگ، این مهم شرط توسعۀ خدمات‌دهی عنوان و تاکید شد: استفاده از ظرفیت و قابلیت‌های اجتماع دانشگاهی و نخبگانی نقش بسزایی در بهبود فعالیت‌ها و انجام مأموریت‌ها دارد.

در ادامه با اشاره به لزوم ارتقاء مهارت‌های عملی اجتماع نخبگانی، این امر لازمۀ اثرگذاری بهینه توصیف شد.

در بخش دیگری از این نشست، عناوین دوره‌های کارورزی و مهارت‌افزایی در مجموعه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین مراحل ثبت‌نام در آنها تشریح و افزوده شد: کسب تجربه در مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT، دریافت حقوق و بیمه حین دوره و دریافت گواهی معتبر در پایان دوره، مزیت‌هایی است که شرکت‌کنندگان در هشتمین دوره کارآموزی همراه اول از آن بهره‌مند خواهند شد و ثبت‌نام و شرکت در این دوره رایگان است.

لازم به ذکر است، در پایان این دوره نیز پس از بررسی عملکرد شرکت‌کنندگان، امکان جذب و استخدام کارآموزان در بدنه همراه اول یا شرکت‌های تابعه آن وجود خواهد داشت.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167405
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین