بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/04/13 - 11:58
  • - تعداد بازدید: 1903
  • - تعداد بازدیدکننده: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ایلام/

نشست هم‌اندیشی با کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد

نشست هم‌اندیشی بنیاد نخبگان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام به منظور گسترش همکاری و برنامه‌های مشترک برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/11111111111(1).jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک بنیاد نخبگان استان ایلام و کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) با هدف افزایش هم‌افزایی و تعامل بین‌دستگاهی، برگزار شد.


در این نشست، رضا خانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام با اشاره به اهداف  بنیاد ملی نخبگان از جمله برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان (در دو طیف مستعدان‌برتر و نخبه)؛ تسهیل، زمینه‌سازی و توانمندسازی نخبگان را جهت حضور فعال نخبگان در بخش‌های اقتصاد غیردولتی از اهداف بنیاد دانست.


وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به اجتماع‌نخبگانی استان، تسهیلات و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان را در حمایت از دانشجویان و دانش‌آموختگان‌برتر دانشگاهی، اعضای هیئت‌علمی، مخترعان و نوآوران و برگزیدگان هنری، ادبی، قرآنی و حوزوی معرفی کرد.


خانی با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و کویر به میزبانی بنیاد نخبگان استان ایلام؛ خواستار همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی استان در برگزاری این جشنواره شد.


رضایی؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اشتغال‌زایی این نهاد، از برگزاری دوره‌های توانمندسازی با استفاده از پتانسیل‌های بنیاد نخبگان استقبال کرد.


وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد باعث شده میزان انحراف در این شغل‌ها به حداقل برسد، گفت: ارائه مشاوره‌های شغلی به مددجویان متقاضی شغل و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قبل از ایجاد شغل باعث شده که مشاغل ایجادشده برای مددجویان این نهاد با موفقیت همراه باشند.


وی در ادامه بر همکاری همه جانبه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بنیاد نخبگان تأکید کرد.


لازم به ذکر است، در پایان مقرر شد، تفاهم‌نامۀ همکاری بین بنیاد نخبگان ایلام و کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) در راستای همکاری در برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای کارآفرینان، اردوهای جهادی علمی مشترک و اجرای برنامه‌های دوست علمی منعقد شود.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 144863
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین