بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/10/09 - 09:30
  • - تعداد بازدید: 970
  • - تعداد بازدیدکننده: 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم‌اندیشی مستعدان‌برتر در اردبیل برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مستعدان‌برتر با هدف افزایش تعامل و همکاری با بنیاد نخبگان استان اردبیل  برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/b.150.100.16777215.0.stories.960930.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور تعامل و بررسی فعالیت‌ها و آگاهی در خصوص مسائل و مشکلات مستعدان‌برتر استان اردبیل، نشستی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان و اجتماع نخبگان بومی برگزار شد.


در این نشست، حیسن شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر مستعدان‌برتر با بنیاد، بر نقش مهم اردوهای جهادی در جامعۀ بومی، برگزاری این اردوها را راهی برای افزایش حس مسؤولیت اجتماعی مستعدان‌برتر دانست.


وی افزود: مشارکت بالا در کارگاه‌ها، بازدیدها و برنامه‌های فرهنگی-تربیتی برگزار شده از سوی بنیاد نخبگان استان از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این برنامه‌ها تأثیر بسزایی در توانمندی افراد دارد.


شایقی با تأکید بر ضرورت اثرگذاری ملموس اجتماع نخبگانی در جامعه و رفع مشکلات و چالش‌های موجود، ادامه داد: مسائل موجود در کشور و همچنین حرکت به سمت توسعۀ پایدار و پیشرفت همه‌جانبه تنها از طریق ایده‌پردازی نخبگانی و عملیاتی‌شدن طرح‌های این افراد امکان‌پذیر است؛ بنابراین نیاز است که اجتماع نخبگانی فعالیت‌های خود را روی مقتضیات بومی متمرکز کنند.


در بخش دیگری از این نشست، شرکت‌کنندگان مسائل و نقطه‌نظرات خود را بیان کردند. استفاده از پتانسیل‌ و توانمندی‌های نخبگان و مستعدان‌برتر، ایجاد بستر مناسب شغلی و تشکیل کارگروهای تخصصی متشکل از افراد مستعد مورد حمایت بنیاد نخبگان، از مهمترین مواردی بود که مستعدان‌برتر به آن اشاره کردند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150484
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین