بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/10/23 - 11:58
  • - تعداد بازدید: 934
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هفدهمین فن‌بازار منطقه‌ای کشور در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به‌عنوان هفدهمین بخش از شبکه بزرگ فن‌بازار ملی کشور به‌زودی در زاهدان افتتاح می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/غfanbazar.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با اخذ موافقت شورای مرکز فن‌بازار ملی ایران و انجام مذاکرات و مقدمات ایجاد این دفتر طی ماه‌های گذشته، راه برای اعطای این مجوز در استان سیستان و بلوچستان هموار شد. چهارشنبه 4 بهمن 96 این دفتر با حضور مسئولان و مدیران استان سیستان و بلوچستان و مدیران مرکز فن‌بازار ملی ایران و پارک فناوری پردیس معاونت علمی افتتاح خواهد شد.



فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان که با حمایت پارک علم و فناوری آن استان ایجاد شده، کمک به بازاریابی محصولات فناورانه، انتقال فناوری، ارتقای سطح فناوری صنایع مستقر در استان، جذب سرمایه برای طرح‌های فناورانه و کمک به تجاری‌سازی آنها و برقراری روابط تجاری و فناوری بین کسب‌وکارها را بر عهده خواهد داشت. 



برگزاری جلسه معارفه عمومی برنامه‌ها و خدمات فن‌بازار منطقه‌ای، تحویل زیرساخت نرم‌افزاری فن‌بازار و برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری ازجمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه این فن‌بازار منطقه‌ای است.



مرکز فن‌بازار ملی ایران، به استناد تکالیف مندرج در نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسئولیت ایجاد و ساماندهی فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی در کشور را بر عهده دارد و تاکنون 16 فن‌بازار در استان‌های اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد را پیش از این افتتاح کرده و سیستان و بلوچستان، هفدهمین دفتر فن‌بازار منطقه‌ای خواهد بود که مأموریت توسعه بازار فناوری در محدوده جغرافیایی این استان را انجام خواهد داد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153181
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین