بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/06/21 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 375
  • - تعداد بازدیدکننده: 372
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همکاری بنیاد نخبگان اردبیل و اندیشکده حکمرانی استان در امور مسئله‌شناسی

در نشست هم‌اندیشی بنیاد نخبگان استان اردبیل و شورای علمی اندیشکده حکمرانی استان، راهبردهای اثربخشی نخبگان در امور مسئله‌شناسی تشریح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست اعضای شورای علمی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استان اردبیل با سرپرست بنیاد نخبگان استان با برگزار شد.

در این نشست، داوری؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان راهبرد اثربخشی نخبگان در امور مسئله‌شناسی، آینده‌نگاری، تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی را یکی از رسالت‌های بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: طرح‌های محتلف بنیاد ملی نخبگان از جمله هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی، رویدادهای رقابتی مسئله‌محور، هسته‌های مسئله‌محور دانشجویی و اعضای هیئت علمی (شهید دکتر بهشتی)، به عنوان روش‌های همکاری مشترک بنیاد نخبگان استان و اندیشکده حکمرانی استانی مورد تأکید هستند.

رسولی؛ رئیس شورای علمی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استان اردبیل نیز گفت: اندیشکده‌ حکمرانی استان در راستای تحقق عملی و کارآمد رویکردهای تحولی مجلس یازدهم و اصلاح نظام حکمرانی مبتنی بر چهار اصل کارآمدسازی، شفاف‌سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی اداره امور کشور پایه‌ریزی شد.

وی افزود: این اندیشکده به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و تجربه تمامی صاحبنظران، اندیشمندان و محققان کشور برای مسئله‌شناسی، معرفی و مدل‌سازی‌های عملیاتی و پیشران در فرآیندهای تصمیم‌سازی، قانونگذاری و نظارت مبتنی بر رعایت اولویت‌های حکمرانی نو و مردمی‌سازی امور مختلف تشکیل شده است.

 در ادامه اعضا در خصوص رسالت‌های این اندیشکده از جمله تصمیم‌سازی، نظارت در اجرای قانون، تبیین نظام مسائل استانی و ارائه پیشنهادات و راهکارها توضیحاتی را ارائه دادند.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167227
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین