بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/18 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 498
  • - تعداد بازدیدکننده: 481
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک بازدید استادمحور مطرح شد:

پیشنهاد همکاری نخبگان با پژوهشکده چای استان گیلان در طرح‌های پژوهشی

در بازدید استاد محور استعدادهای برتر گیلان از پژوهشکده چای استان به استعدادهای برتر استان پیشنهاد شد در انتخاب عنوان پایان‌‎نامه‌ها، فرصت مطالعاتی داخل و سایر طرح‌های پژوهشی، با این پژوهشکده همکاری کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه بازدیدهای علمی هدفمند و با هدف آشنایی استعدادهای برتر و نخبگان با ظرفیت‌های علمی، گردشگری و فرهنگی استان، جمعی از مستعدان گیلان از پژوهشکده چای کشور در شهر لاهیجان بازدید کردند.

در ابتدای این برنامه، کهنه؛ رئیس پژوهشکده چای کشور به تشریح تاریخچه، فعالیتها و دستاوردهای پژوهشکده چای پرداخت و با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی پژوهشکده چای، اظهار داشت: پژوهشکده چای دارای کادر قوی اعضای هیئت علمی و 5 آزمایشگاه مرتبط با فعالیت‌های پژوهشی است و هم‌اکنون نیز طرح‌های مختلفی با همکاری مراکز علمی استانی و کشوری در این مجموعه در حال اجرا است.

وی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم انعقاد تفاهم‌نامه بین این مجموعه با بنیاد نخبگان استان، به استعدادهای برتر استان پیشنهاد داد در انتخاب عنوان پایان‌نامه‌ها، فرصت مطالعاتی داخل و سایر طرح‌های پژوهشی، با این پژوهشکده همکاری کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

در ادامه شرکت‌کنندگان با همراهی کارشناسان این مجموعه از بخش‌های مختلف این مجموعه شامل: به نژادی، کشت بافت، شیمی چای، آب و خاک و گیاهپزشکی بازدید کردند.



***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169820
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین