بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/02/11 - 08:28
  • - تعداد بازدید: 500
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان:

بازاریابی، از ارکان موفقیت اخترعات تجاری‌سازی‌شده است

فیض گفت: موضوع بازاریابی محصولات، یکی از نکات مهم و کاربردی در مباحث تولید و تجاری‌سازی است.

~/Asset/News/News/Image/IMG_660.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با هدف زمینه‌سازی برای عملیاتی‌شدن ایده‌ها و تجاری‌سازی اختراعات جامعۀ نخبگانی، نشست رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان با برگزیدگان جشنواره‌های منطقه‌ای رویش با محوریت فرآیند تجاری‌سازی و رفع موانع آن، برگزار شد.  


در این نشست، داود فیض؛ رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان توضیحاتی را درخصوص آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های مصوب بنیاد ملی نخبگان در حوزۀ اختراعات ارائه و سپس به تشریح فرآیند تجاری‌سازی اختراعات و اقدامات انجام شده توسط بنیاد ملی نخبگان جهت رفع موانع موجود پرداخت.


وی با بیان اینکه یکی از نکات مهم و کاربردی در مباحث تولید و تجاری‌سازی، موضوع بازاریابی محصولات است، افزود: این بخش اهمیت بسیاری در موفقیت تولیدات و محصولات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ‌شده دارد تا جاییکه شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه‌های مشاوره در این بخش، از هزینه‌های اضافی بعدی جلوگیری کنند.


در ادامۀ این نشست، مخترعان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل مطرح‌شده پرداختند که از آن جمله می‌توان به مشکلات و موانع پیشروی تولیدکنندگان و مخترعان در حوزه‌های مالیات، بیمه و بوروکراسی‌های اداری و ضرورت تسهیل و تسریع روند امور اشاره کرد.


استمرار ارتباط با بنیادهای نخبگان استانی و آگاهی از شیوه‌نامه‌های حمایتی از اخترعات برگزیده و همچنین برقراری ارتباط و تعامل بیشتر اجتماع نخبگاین با دستگاه‌ها و نهادهای درون‌استانی، از دیگر مواردی بود که در این نشست به آنها اشاره شد.


 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 156126
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین