بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/08/04 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 509
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
داور مؤسسه ملی سلامت امریکا NIH:

ارزشمندی نخبگان در میزان اثربخشی آنان در جامعه تعریف می‌شود

توفیقی با بیان اینکه ارزشمند بودن فرهیختگان و نخبگان در اثربخشی آنان در جامعه است، گفت: علمی که جامعه و فرد از آن سود نبرد، ارزش کمتری دارد.

~/Asset/News/News/Image/98003غغغغغغغغغ.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای برگزاری نشست‌های اجتماعات نخبگانی با مسئولان حاکمیتی و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی و استانی، اولین گردهمایی نخبگان و مستعدان برتر استان یزد با حضور سید مهدی کلانتر؛ رییس بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.


در این نشست، توفیقی؛ دانش‌آموختۀ دانشگاه آریزونا با بیان اینکه ارزشمند بودن فرهیختگان و نخبگان در اثربخشی آنان در جامعه است، گفت: علمی که جامعه و فرد از آن سود نبرد، ارزش کمتری دارد.


وی در خصوص ارزش سیستم شبکه بهداشتی کشور به عنوان یک سیستم قدرتمند در ارائه خدمات، افزود: ممکن است در کشورهای بسیار پیشرفته هم سیستم جامع که همه آحاد را تحت پوشش قرار دهد، نواقصی داشته باشد ولی در ایران تا حدود بسیاری این نواقص مرتفع شده است.


توفیقی ادامه داد: حضور نخبگان و سرآمدان در نشست‌های تصمیم‌ساز و اتاق فکرهای استان، استخدام و به کارگیری نخبگان در ادارات و سازمان‌ها و همچنین استفاده از نظرات کارشناسانۀ نخبگان برای تحولات اساسی در استان، از ملزومات توسعۀ منطقه‌ای و ملی است.


لازم به ذکر است، توفیقی؛ متخصص اپیدمیولوژی و آمار، داور بین‌المللی بررسی طرح‌های مرتبط با کوید 19 و ارائه به مؤسسه ملی سلامت امریکا NIH است.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147201
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین