بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/10/19 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 778
  • - تعداد بازدیدکننده: 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان البرز صورت گرفت/

بازدید علمی از یک شرکت دانش‌بنیان دارویی

برنامه بازدید علمی از یک شرکت دانش‌بنیان دارویی به همت بنیاد نخبگان البرز برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/casxa.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرایی سازی اقدام 2-1-5 از سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر «ارائه مناسب و جذاب دستاوردهای فعالیت‌های نخبگانی با هدف ایجاد امید و انگیزه و نشان دادن فرصت‌ و امکان انجام فعالیت‌های کلان و مؤثر در کشور» برنامه بازدید علمی از شرکت دانش‌بنیان ویتان فارمد به همت بنیاد نخبگان البرز برگزار شد.



در این برنامه ضمن اشاره به تأثیر بازدیدهای علمی در ارتقای سطح دانش و علمی مستعدان‌برتر، عنوان شد: برنامه‌ریزی برای حضور نخبگان و مستعدان برتر مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان، به منظور هدایت ایشان به سمت فعالیت و اشتغال در صنایع خلاق و دانش‌بنیان یکی از برنامه‌های دولت در زمینه افزایش رشد اقتصادی و رونق در تولید است. همچنین برگزاری این بازدیدها بالاخص از شرکت‌های دانش‌بنیان موجب تقویت روحیه خودباوری، اعتمادبه‌نفس و احساس مسئولیت در اجتماعات نخبگانی می‌شود.



در بخشی از این برنامه محمد نبیونی؛ رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: بسیاری از مستعدان برتر و نخبگان از ظرفیت‌های استان در حوزه‌های تخصصی خود کم اطلاع هستند و یکی از اهداف بنیادهای استانی در برگزاری برنامه‌های بازدید از مراکز صنعتی و دانش‌بنیان آشنا کردن جامعه نخبگانی با فعالیت و ظرفیت‌های صنایع تخصصی و دانش‌بنیان استان است.




  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156969
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین